🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  4. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12489.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پرونده ضد انحصار کوالکام پس از چهار سال بسته شد

کمیسیون فدرال تجارت آمریکا (FTC) اعلام کرده که پس از ۴ سال، دیگر پرونده ضدانحصار کوالکام را دنبال نمی‌کند و از دیوان عالی خواستار رسیدگی به این پرونده نمی‌شود. در بیانیه‌ای که از سوی مدیر ...

کمیسیون فدرال تجارت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان - آمریکا (FTC) اعلام کرده که پس از ۴ سال، - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان - دیگر پرونده ضدانحصار کوالکام را دنبال نمی‌کند و از دیوان عالی خواستار رسیدگی به این پرونده نمی‌شود.

در بیانیه‌ای که از سوی مدیر FTC یعنی «ربکا کلی اسلاتر» منتشر شده، اسلاتر به این موضوع اشاره داشته که به باور وی، کوالکام از قوانین ضدانحصار تخطی کرده. با - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان - این وجود، کمیسیون در این پرونده با موانع قابل توجهی روبه‌رو شده است.

FTC برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ از کوالکام شکایت و آن را به ایجاد انحصار در بازار پردازنده‌های باندپایه متهم کرد. به گفته این کمیسیون، کوالکام از موقعیتش در بازار برای سرکوب رقابت استفاده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان - کرده و از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند بیش از اندازه پول می‌‌گیرد.

در سال ۲۰۱۹ یک قاضی منطقه‌ای در کالیفرنیا به نفع کمیسیون فدرال تجارت آمریکا رای داد. با این حال در آگوست ۲۰۲۰، رای دادگاه توسط سه قاضی تغییر کرد. FTC خواستار تجدیدنظر در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان - این رای شد، اما دادگاه چنین درخواستی را رد کرد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان

آخرین راه پیش روی FTC، درخواست از دیوان عالی آمریکا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان - برای بررسی این رای و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان - تجدیدنظر در حکم جدید - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان - بود.

در بیانیه اخیر، اسلاتر به این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان - موضوع اشاره داشته که حکم دادگاه سال ۲۰۱۹ مبنی بر تخطی کوالکام از قوانین ضدانحصار درست بوده و این آژانس می‌خواهد با انحصارها در بازارها مقابله کنید:

«حالا FTC و سایر آژانس‌های قانونی باید بیش از هر زمان دیگری قوانین ضدانحصار را اجرا کنند تا از سوءاستفاده‌های شرکت‌های مسلط در بازار جلوگیری شود. این موضوع شامل - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان - بازار فناوری و همچنین بازار مالکیت‌های معنوی هم می‌شود.»

اسلاتر همچنین درباره شکل‌گیری یک بازار غیر رقابتی یا رفتارهای غیر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان - منصفانه ابراز نگرانی کرده. به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان - همین علت کمیسیون فدرال تجارت آمریکا می‌خواهد از نزدیک بازار را بررسی کند. این احتمال وجود دارد که FTC در آینده پرونده‌هایی را علیه شرکت‌های مختلف مطرح کند، با - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شاندیز استان خراسان - این حال فعلا کاری با کوالکام ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone