🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  3. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12503.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

رد هت در پی بازگشت جنجالی ریچارد استالمن از بنیاد نرم‌افزارهای آزاد کناره‌گیری کرد

ریچارد استالمن، پدر پروژه گنو که از اجزای اصلی سیستم عامل گنو/لینوکس محسوب می‌شود، دو سال پیش به خاطر اظهارنظر درباره پرونده «جفری اپستین» از «بنیاد نرم‌افزارهای آزاد» کنار گذاشته شد، اما هفته گذشته دوباره ...

ریچارد استالمن، پدر پروژه گنو که از اجزای اصلی سیستم عامل گنو/لینوکس محسوب می‌شود، دو سال پیش به خاطر اظهارنظر درباره پرونده «جفری اپستین» از «بنیاد نرم‌افزارهای آزاد» کنار گذاشته شد، اما هفته گذشته دوباره به هیئت مدیره این بنیاد بازگشت. حالا رد هت می‌گوید به خاطر این تصمیم از «بنیاد نرم‌افزارهای آزاد» (FSF) کناره‌گیری می‌کند و حمایت‌های خود را - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اصفهان استان اصفهان - از آن‌ها متوقف خواهد کرد.

شرکت رد هت که سازنده سیستم عامل Red Hat Enterprise Linux - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اصفهان استان اصفهان - است، در بیانیه‌ای در این باره اظهار می‌کند: «رد هت از - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اصفهان استان اصفهان - شنیدن خبر بازگشت ریچارد استالمن به هیئت مدیره «بنیاد نرم‌افزارهای آزاد» احساس تاسف می‌کند. در نتیجه، ما فورا تمام حمایت‌های مالی خود را از بنیاد و همه رویدادهای آن قطع می‌کنیم.»

به دنبال انتشار این خبر، بنیاد نرم‌افزارهای آزاد در بیانیه‌ای از شفافیت در فرآیند انتخاب - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اصفهان استان اصفهان - اعضای هیئت مدیره و تعهد به انتخاب افراد متعهد و درستکار خبر داد. این بنیاد تاکید کرد که آن‌ها صرفا کاندیداها را به هیئت مدیران پیشنهاد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌کنند و خود اعضا باید افراد را تایید کنند. به‌علاوه، تاکید شد که بنیاد با مشاوران حقوقی مشورت می‌کند تا تغییرات اعمالی مطابق قانون باشد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اصفهان استان اصفهان

با این وجود، رد هت پاسخ داد که بیانیه بنیاد نرم‌افزارهای آزاد متضمن هیچ - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اصفهان استان اصفهان - تغییر مثبتی در رویکردهای این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اصفهان استان اصفهان - نهاد نیست. در ادامه «کت والش» نیز کناره‌گیری خود از هیئت مدیره بنیاد را اعلام کرد. به فاصله کوتاهی پس از این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اصفهان استان اصفهان - اتفاق، بنیاد نرم‌افزارهای آزاد از ایجاد کرسی جدیدی در هیئت مدیره خود خبر داد تا به یکی از اعضای اتحادیه FSF تعلق بگیرد. این کرسی یک‌شنبه همین هفته به «ایان کلینگ» سپرده شد.

موزیلا از دیگر شرکت‌هایی است که - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اصفهان استان اصفهان - به دنبال - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اصفهان استان اصفهان - رد هت خواستار حذف ریچارد استالمن از بنیاد نرم‌افزارهای آزاد شده. این کمپانی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اصفهان استان اصفهان - در توییتی نوشت: «اگر نتوانیم رهبران و همکاران بهتری داشته باشیم و خودمان را بهتر کنیم، نمی‌توانیم خواستار اینترنت بهتری باشیم.» در نهایت دیروز «جفری نات» مدیر بنیاد نرم‌افزارهای آزاد اعلام کرد که به‌زودی از این سمت استعفا می‌دهد و به یک عضو عادی FSF تبدیل خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone