🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12480.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

رشد ۲۰ درصدی بازار کارت گرافیک؛ ماینرها و خریداران لپ‌تاپ‌ها عامل اصلی بودند

شرکت تحقیقاتی Jon Peddie Research در گزارش جدید خود می‌گوید فروش کارت‌های گرافیک (GPU) در پایان سال ۲۰۲۰ به موجب گرایش بیشتر کاربران به بازی‌های ویدیویی در دوران خانه‌نشینی، تمایل بالا به استخراج رمزارزها و ...

شرکت تحقیقاتی Jon Peddie Research در گزارش جدید خود می‌گوید فروش کارت‌های گرافیک (GPU) در پایان سال ۲۰۲۰ به موجب گرایش بیشتر کاربران به بازی‌های ویدیویی در دوران خانه‌نشینی، تمایل بالا به استخراج رمزارزها و افزایش تقاضا برای لپ‌تاپ‌ها افزایشی ۲۰ درصدی داشته است. با این حال، هنوز بارقه امیدی برای گیمرها دیده می‌شود.

موسس این شرکت که بیش از سه دهه پیگیر شرایط - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نیشابور استان خراسان - بازار گرافیک‌ها بوده، می‌گوید گونه جدید اتریوم احتمالا مقرون به‌صرفگی استفاده از کارت‌های گرافیک را از بین خواهد برد. او توضیح داد:

«اتریوم به عنوان بهترین کوین موجود برای کارت‌های گرافیک به‌زودی به نسخه ۲.۰ منشعب می‌شود و استفاده از GPU را بی‌فایده می‌کند. امروز دیگر عقلانی نیست که کسی برای استخراج رمزارزها به سراغ استفاده از کارت‌های گرافیک رده بالا و پرمصرف برود.»

با این وجود، افزایش تقاضا در بازار PC و گرافیک‌های گیمینگ موجب رشد چشمگیری در بازار - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نیشابور استان خراسان - شد. همان طور که پیش‌بینی می‌شد، بخش عمده رشد سال ۲۰۲۰ در سه‌ماهه سوم آن رقم خورد که در واقع فصل بازگشت به مدرسه بود. با توجه به این که خیلی از دانش‌آموزان برای حضور در کلاس‌های مجازی به کامپیوتر نیاز - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نیشابور استان خراسان - داشتند، میزان تقاضا برای این محصولات حتی از ابتدای ۲۰۲۰ که مردم تازه خانه‌نشین شده بودند هم فراتر رفت.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نیشابور استان خراسان

این افزایش تقاضا در سه‌ماهه سوم احتمالا به رشد هرچه بیشتر - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نیشابور استان خراسان - بازار در سه‌ماهه چهارم نیز کمک کرده است. شرکت Jon Peddie Research با صرف‌نظر از تعداد محصولات فروخته‌شده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نیشابور استان خراسان - و با استناد به درصد رشد می‌گوید سه‌ماهه - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نیشابور استان خراسان - چهارم شاهد افزایش ۲۰.۵ درصدی در فروش GPU بود. AMD و اینتل - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نیشابور استان خراسان - بیشترین سود را به دست آوردند که فروش گرافیک‌هایشان به ترتیب ۶.۴ درصد و ۳۳.۲ درصد افزایش یافت. در مجموع نیز فروش کارت‌های گرافیک در تمام طول سال ۲۰۲۰ حدود ۱۲.۴ درصد نسبت به سال قبل از آن بیشتر شد.

این شرکت اعلام نکرده که دقیقا چه تعداد یا چه نوعی از کارت‌های گرافیکی فروخته شده است، ولی به نظر می‌رسد که گرافیک‌های مجتمع AMD و اینتل بیشترین سهم را داشته‌اند. فروش انویدیا در این سه‌ماهه حدود ۷.۳ درصد کاهش یافته، در نتیجه با اطمینان بیشتری می‌توانیم بگوییم که گرافیک‌های مجتمع AMD و اینتل عامل اصلی این رشد بوده‌اند.

البته لازم نیست نگران انویدیا باشید، چون سهم این - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نیشابور استان خراسان - شرکت از بازار گرافیک‌های اختصاصی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ به ۸۲ درصد رسید، در حالی که در سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۹ حدود ۷۳ درصد بود. از آن‌جایی که اینتل در این بازار حضور ندارد، به نظر می‌رسد که - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر نیشابور استان خراسان - سهم بازار AMD ز ۲۷ به ۱۸ درصد رسیده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دل افروز نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، من می‌خواستم در مورد یک مشکل رایج مربوط به تلویزیون دوو DSL-55S7000EU صحبت کنم. برخی از مشکلات معمول این تلویزیون شامل پخش نشدن تصویر یا صدا، عدم وصل شدن به اینترنت، و یا روشن شدن/خاموش شدن خودکار در طول روز است.

اگر شما به دنبال تعمیر این مشکلات هستید، من پیشنهاد می‌دهم که با تعمیرکاران معتبر و ماهر در منطقه ابراهیمی شهر نیشابور تماس بگیرید. آن‌ها با توجه به مشکل شما، به شما کمک خواهند کرد تا مشکلات تلویزیون شما را برطرف کنند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone