🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  2. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12499.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پلیس فتا: یک سوم اپلیکیشن‌های طالع‌بینی بدافزار هستند

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا خبر داده بر اساس گزارش آماری یک تیم امنیتی روی چند صد برنامه فالگیری و طالع‌بینی، نزدیک به یک سوم آنها بدافزار تشخیص داده شده‌اند. ...

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا خبر داده بر اساس گزارش آماری یک تیم امنیتی روی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران - چند - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران - صد برنامه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران - فالگیری و طالع‌بینی، نزدیک به یک سوم آنها بدافزار تشخیص داده شده‌اند. او ا زمردم خواسته که نسبت به استفاده از این برنامه‌ها هوشمندانه رفتار کنند و فریب هر برنامکی پیرامون این موضوعات را نخورند.

با شروع سال جدید شمسی مراجعه به مردم به فال‌ گیری و طالع بینی بیشتر شده و برخی سودجویان با استفاده از این باور عامیانه، اپلیکیشن‌های این حیطه را با تبلیغاتی فریبنده در دسترس عموم قرار دادند و از آنها سودجویی می‌کنند.

سرهنگ دوم «علی محمد رجبی» در گفتگو با تسنیم اعلام کرده که بررسی‌های تیم تحلیل بیت‌بان نشان می‌دهد، از ۶۱۵ برنامه‌ فال و طالع‌بینی موجود در فروشگاه‌های اندرویدی، نزدیک به یک‌سوم، - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران - یعنی ۱۹۷ مورد از آنها بدافزار بوده‌اند. او با بیان اینکه فضای مجازی، فرصت ارتباط‌گیری با طیف گسترده‌ای از مردم، انجام تبلیغات مختلف - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران - و درآمدزایی را برای کاربران فراهم آورده است، اظهار کرد: «در این ‌بین افرادی هستند که سعی دارند از این فرصتها سوءاستفاده کرده و اهداف مجرمانه خود را عملی کنند.»

تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران - برخی از افراد با راه‌اندازی اکانتهای - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران - کاربری در شبکه‌های اجتماعی و با تبلیغات خلاف واقع و اغواکننده سعی دارند تعداد فالورهای خود را افزایش داده و برخی دیگر نیز با جلب اعتماد کاربران و طراحی و راه‌اندازی بدافزارهای مختلف به دنبال کلاه‌برداری از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران - آنها هستند.

وی با اشاره به علاقه مردم به اطلاع از آینده و شروع سال جدید و تشدید این علاقه، گفت: «این موضوع باعث شده کلاهبرداران در فضای مجازی اقدام به طراحی برنامکه‌ای تحت عنوان - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران - فالگیر، بخت‌گشا، باطل‌کننده سحر و جادو کرده و با روشهای مختلف از هموطنان کلاهبرداری کنند.»

این مقام انتظامی افزود: «در برخی مواقع طالع‌بینی و فالگیری در فضای مجازی می‌تواند به قیمت سرقت اطلاعات تمام شود، با توجه به اینکه سرقت اطلاعات خصوصی و کاری کاربران یکی از مهمترین اهداف مجرمان سایبری است لذا کاربران - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران - گرامی با دقت و هوشیاری بیشتری در فضای مجازی فعالیت داشته باشند.» به نظر می‌رسد برخی از این برنامک‌ها که از قابلیت پرداخت درون برنامه بهره می‌جویند نیز ممکن است از کاربران فیشینگ کنند و اطلاعات کارت بانکی آنها را سرقت نمایند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا بیان کرد: - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران - «این نرم‌افزارها معمولا بدون اطلاع کاربر اقدام به دانلود دیگر برنامه‌ها، ارسال ناخواسته تبلیغات یا عضو کردن کاربر در کانالهای تلگرامی می‌کنند و به این ترتیب - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران - حریم خصوصی کاربران نقض می‌شود.»

وی، نقض قوانین - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران - در ممنوع‌سازی اینگونه فعالیت‌ها را مهمترین چالش برای برخورد قانونی با این معضل عنوان کرد.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه نصب ضد بدافزار مطمئن برای حفظ امنیت گوشی و تبلت لازم و ضروری است، عدم نصب برنامه‌های موبایلی از شبکه‌های اجتماعی و دقت در دریافت برنامه‌های نامطمئن را بسیار مهم خواند - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران - و گفت: «کاربران فریب تبلیغات اینگونه برنامه‌ها را نخورند و قبل از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر نوشهر استان مازندران - نصب، مجوزهای دسترسی را بررسی یا با استفاده از ضد بدافزارهای معتبر از سلامت برنامه اطمینان کسب کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone