🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16022.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

دیکشنری مریام-وبستر «پاندمی» را به عنوان لغت سال ۲۰۲۰ برگزید

شرکت Merriam-Webster یکی از کلمات بسیار پراستفاده دوران کرونا یعنی «پاندمی» را به عنوان لغت سال ۲۰۲۰ انتخاب کرد. شرکت آمریکایی مریام-وبستر (Merriam-Webster) که در زمینه چاپ و انتشار کتاب های مرجع به ویژه دیکشنری فعالیت ...

شرکت Merriam-Webster یکی از کلمات بسیار پراستفاده دوران کرونا یعنی «پاندمی» را به عنوان لغت سال - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان - ۲۰۲۰ انتخاب کرد.

شرکت آمریکایی مریام-وبستر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان - (Merriam-Webster) که در زمینه چاپ و انتشار کتاب های مرجع به ویژه دیکشنری - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان - فعالیت می‌کند، کلمه پاندمی یا همان دنیاگیری را به عنوان لغت سال ۲۰۲۰ برگزید. «پیتر سوکولوفسکی» از مدیران ارشد مریام-وبستر می‌گوید: «انتخاب کلمه پاندمی چندان شوکه کننده نبود. این لغت نه تنها بار فنی دارد بلکه این روزها کاملاً عادی شده است. احتمالاً در آینده از همین کلمه برای صحبت کردن در مورد کرونا استفاده خواهیم کرد.»

جستجوی کلمه پاندمی اسفند ماه سال قبل و پس از اعلام - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان - وضعیت همه‌گیری کرونا توسط سازمان جهانی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان - بهداشت، به شدت افزایش پیدا کرد. - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان - سوکولوفسکی می‌گوید با گذشت ماه‌ها این لغت همچنان یکی از پرجستجوترین لغت‌ها در وب - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان - سایت این شرکت است. به گفته او آمار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان - جستجوی کلمه پاندمی در روز ۱۱ مارس (برابر با ۲۱ اسفند ۹۸)، ۱۱۵،۸۰۶ درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان

سوکولوفسکی می‌گوید مریام-وبستر به سرعت پس از اعلام وضعیت همه‌گیری کرونا جزئیات و معانی مرتبط با کلمه پاندمی را بروز کرده است. او می‌گوید - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان - کلمه «کروناویروس» از چند دهه قبل در این دیکشنری بوده، اما کلمه «کووید-۱۹» فوریه سال ۲۰۲۰ ابداع شد و ۳۴ روز بعد به دیکشنری مریام-وبستر اضافه شد. سوکولوفسکی می‌گوید: «این کوتاه‌ترین زمانی است که یک لغت پس از ابداع شدن وارد دیکشنری شده است.»

سوکولوفسکی اضافه می‌کند که کلمه پاندمی (Pandemic) ریشه در زبان لاتین و یونانی داشته و از ترکیب pan به معنی همه و demos به معنی مردم یا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان - جمعیت بوجود - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان - آمده است. استفاده از کلمه پاندمی به اواسط قرم هفدهم میلادی بازمی‌گردد و مردم از آن برای توضیح بیماری‌های «جهانی» استفاده می‌کردند.

کروناویروس، کووید-۱۹، قرنطینه، بدون نشانه (asymptomatic) و مامبا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان - (یکی از القاب کوبی برایانت) از دیگر لغات پرجستجوی سال ۲۰۲۰ - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردستان استان اصفهان - در مریام-وبستر بوده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone