🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  4. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  5. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16016.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای گلکسی S21 منتشر شد: دوربین اصلی بدون برآمدگی با طراحی متفاوت

سامسونگ اوایل ۲۰۲۱ از گوشی‌های سری گلکسی S21 یا گلکسی S30 به همراه نسل جدید گلکسی بادز رونمایی خواهد کرد. حالا رندرهای گلکسی S21 در اینترنت منتشر شده‌اند. تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و ...

سامسونگ اوایل ۲۰۲۱ از گوشی‌های سری گلکسی S21 یا گلکسی S30 به همراه نسل جدید گلکسی بادز رونمایی خواهد کرد. حالا رندرهای گلکسی S21 در اینترنت منتشر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فومن استان گیلان - شده‌اند.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و چندین رندر از پرچمدارهای آینده سامسونگ بودیم و با مشخصات آن‌ها آشنا هستیم. با این حال رندرهای جدید گوشی گلکسی S21 را از زوایای مختلف به نمایش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فومن استان گیلان - می‌گذارند.

این رندرها از سوی افشاگر معروف، «Ice Universe» منتشر شده‌اند و در حالی که مبتنی بر CAD هستند، ما - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فومن استان گیلان - را بیشتر با طراحی پرچمدار آینده سامسونگ آشنا می‌کنند. در این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فومن استان گیلان - رندرها گوشی گلکسی S21 در رنگ‌های مختلف مانند نقره‌ای و بنفش به چشم می‌خورد که البته انتظار نداریم تمام آن‌ها وارد دنیای واقعی شوند.

بزرگترین تغییر این گوشی نسبت به گوشی‌های سری گلکسی S20 و گلکسی نوت ۲۰، ماژول دوربین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فومن استان گیلان - اصلی است. طبق این رندرها، طراحی دوربین در پرچمدارهای آینده سامسونگ تغییر می‌کند و دیگر شاهد برآمدگی روی پنل پشتی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فومن استان گیلان - آن‌ها نخواهیم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فومن استان گیلان - بود.

رنگ ماژول دوربین نسبت به بخش اصلی پنل پشتی متفاوت است که یک تضاد نسبتا جذاب را ایجاد کرده. روی پنل جلویی همچنان شاهد استفاده از یک حفره در مرکز نمایشگر هستیم که دوربین سلفی را میزبانی می‌کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فومن استان گیلان

گوشی‌های سری گلکسی S21 مانند نسل‌های گذشته خود در دو نسخه مجهز به چیپست اسنپدراگون و اگزینوس از راه می‌رسند. طبق نتایج بنچمارک‌ها، مدل مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵ قدرتمندتر از نسخه دیگر این محصولات خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی S21 به نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شود. این دستگاه از دوربین اصلی سه گانه شامل سنسورهای ۱۲، ۱۲ و ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

طبق شایعات، گلکسی S21 - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فومن استان گیلان - اولترا به عنوان قدرتمندترین گوشی این سری به بهترین دوربین تله فوتو در بازار گوشی‌های هوشمند مجهز می‌شود - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر فومن استان گیلان - و همچنین از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone