🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  2. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  4. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  5. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16021.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

پسورد وای فای ذخیره شده در کامپیوتر و گوشی را چگونه ببینیم؟

برای بسیاری از ما پیش آمده که رمز وای فای خود را فراموش کرده‌ایم، اما همچنان با لپ‌تاپ یا گوشی خود به آن وصل هستیم و می‌خواهیم به آن دسترسی داشته باشیم. در این مطلب ...

برای بسیاری از ما پیش آمده که رمز وای فای خود را فراموش کرده‌ایم، اما همچنان با لپ‌تاپ یا گوشی خود به آن وصل هستیم و می‌خواهیم به آن دسترسی داشته باشیم. در این مطلب نحوه نمایش پسورد وای فای ذخیره شده در کامپیوتر و گوشی را به شما آموزش می‌دهیم.

به خانه اقوام یا دوست خود رفته‌اید - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - و به رمز وای فای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - آن‌ها نیاز دارید. اگر در گذشته با یکی از دستگاه‌های خود به این منبع وای فای وصل شده باشید، احتمالا دیگر نیازی به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - پرسیدن پسورد از آن‌ها وجود ندارد. دیدن رمز وای فای ذخیره شده در دستگاه شما، راه‌حل این مشکل است.

شما می‌توانید با نمایش پسورد وای فای ذخیره شده در کامپیوتر یا گوشی خود، دستگاه‌های دیگری را به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - همان منبع وای فای وصل کنید. ما در این مطلب نحوه دیدن رمز وای فای در دستگاه‌های مختلف شامل کامپیوترهای ویندوزی و macOS و گوشی‌های اندرویدی و iOS‌ را به شما آموزش می‌دهیم. در ادامه با دیجیاتو - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - همراه باشید.

دیدن رمز وای فای در ویندوز

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان

تا زمانی که به شبکه موردنظر وصل باشید، دیدن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - رمز وای فای ذخیره شده در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - ویندوز ۱۰ ساده است. منوی استارت را باز کرده و عبارت «Network - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - Status» را تایپ کنید. روی گزینه نمایش داده شده کلیک کرده و در صفحه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - جدید، گزینه «Change Adapter Options» را انتخاب کنید. اگر روی سیستم شما ویندوز ۷ نصب شده، کنترل پنل را باز کرده و به مسیر Network and - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - Internet > Network Connections بروید.

در اینجا روی آیکون ارتباط وای فای کلیک راست کرده و به ترتیب گزینه‌های Status و Wireless Properties را انتخاب کنید. در تب Security یک نوار برای پسورد قرار داد که البته رمز در آن به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - صورت نقاط به چشم می‌خورد. زیر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - این نوار یک گزینه قرار گرفته که با فعال کردن آن، امکان دیدن رمز وای فای ذخیره شده برای شما فراهم می‌شود.

اگر می‌خواهید پسورد شبکه‌ای را ببینید که در حال استفاده از آن نیستید، کار کمی پیچیده‌تر می‌شود. شما می‌توانید برای این کار از برنامه‌ها شخص ثالث مانند «Magical JellyBean WiFi Password Revealer» استفاده کنید که پسورد تمام شبکه‌های ذخیره شده را به شما نشان می‌دهد.

اگر علاقه‌ای به نصب برنامه‌های اضافه روی سیستم خود ندارید، - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - می‌توانید با کامند پرامپت رمز شبکه را پیدا کنید. منوی استارت را باز کرده و عبارت «Command Prompt» را تایپ کنید. روی آن راست کرده و گزینه «Run As Administrator» را انتخاب کنید. در این صفحه دستور زیر را وارد کنید:

netsh wlan show profile

شبکه موردنظر خود را از فهرست بردارید و سپس دستور زیر را اجرا کنید:

wlan show - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - profile MyNetwork key=clear

باید در دستور بالا بجای MyNetwork، نام شبکه خود را تایپ کنید. با این کار اطلاعاتی درباره این شبکه در اختیارتان قرار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - می‌گیرد که شامل «Key Content» یا پسورد می‌شود.

نمایش پسورد وای فای در مک او اس

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان

سیستم عامل مک او اس رمزهای وای فای را در «Keychain» ذخیره می‌کند و برای نمایش آن‌ها باید برنامه «Keychain Access» را باز کنید. کلیدهای Command + Space را برای باز کردن «اسپات‌لایت» فشار دهید و به دنبال Keychain Access باشید. در این برنامه از نوار جستجو برای پیدا کردن شبکه موردنظر خود استفاده کنید.

زمانی که شبکه موردنظرتان را در این فهرست مشاهده کردید، روی آن دو بار کلیک کنید تا پسورد به نمایش گذاشته شود. شما باید - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - در پایین این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - صفحه، گزینه «Show Password» را فعال کنید تا کاراکترهای آن قابل مشاهده شوند.

نمایش رمز - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - وای فای ذخیره شده در گوشی اندرویدی

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان

دیدن رمز وای فای ذخیره شده در گوشی بسیار دشوارتر از کامپیوتر است، البته اگر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - در حال استفاده از اندروید ۱۰ باشید، می‌توانید به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - راحتی آن را ببینید. در این سیستم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - عامل به مسیر Settings > Network & Internet > Wi-Fi رفته و شبکه موردنظرتان را انتخاب کنید.

اگر در حال حاضر به آن شبکه وصل نیستید، باید روی گزینه «Saved Networks» ضربه بزنید تا شبکه‌هایی که قبلا به آن‌ها وصل شده‌اید، ظاهر شوند. روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه بزنید - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - تا پسورد وای فای زیر کد QR نمایش داده شود.

اگر از کاربران اندروید ۱۰ نیستید، برای مشاهده پسورد ذخیره شده روی گوشی خود باید آن را روت کنید. در این زمان می‌توانید از فایل منیجرهایی مانند «Solid Explorer» برای پیدا کردن رمز وای فای استفاده کنید. به مسیر data/misc/wifi/ بروید و فایل wpa_supplicant.conf را باز کنید.

در این سند می‌توانید به نام شبکه و پسورد آن دست پیدا کنید. محل این فایل و همچنین کارایی این روش با توجه به دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید، متفاوت است چرا که برخی از آن‌ها پسورد را در wpa_supplicant.conf رمزگذاری می‌کنند.

نمایش پسورد وای فای ذخیره شده در آیفون

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان

نمایش پسورد وای فای در آیفون کار ساده‌ای نیست، مخصوصا که اپل چنین قابلیتی را برای iOS درنظر نگرفته است. اگر پسوردهای وای فای خود را با «iCloud Keychain» همگام‌سازی کرده باشید، می‌توانید طبق دستور مک او اس آن‌ها را روی کامپیوتر خود ببینید. این روش روی مک کارایی دارد، حتی اگر هیچ وقت توسط آن به چنین شبکه‌ای وصل نشده باشید. اگر فاقد کامپیوتر مک هستید، احتمالا نمی‌توانید به پسورد وای فای دست پیدا کنید.

اپل در سال‌های اخیر جیلبریک iOS را سخت‌تر کرده و به همین علت نمی‌توان به راحتی از آن برای مشاهده پسورد وای فای ذخیره شده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - در آیفون استفاده کرد. با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - این حال اگر دستگاه شما جیلبریک است، تنها کافیست - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - به اپ استور «سیدیا» مراجعه کرده و عبارت «WiFi Passwords» را جستجو کنید.

این ابزار پسورد ذخیره شده روی iOS را به نمایش می‌گذارد، البته با توجه به نسخه نرم افزار جیلبریک شما، شاید کارایی مناسبی نداشته باشد. اگر نتوانستید با این ابزار کار کنید، اپ‌های مشابه دیگری درون سیدیا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - وجود دارند، آن‌ها را امتحان کنید.

به سراغ صفحه ادمین روتر بروید

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان

اگر هیچ کدام از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - روش‌های بالا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - برای نمایش پسورد وای فای کارآمد نبودند، یک راه‌حل دیگر پیش - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - روی شما قرار دارد که آن بررسی ابزارهای روتر وای فای است. اگر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - اطلاعات شبکه وای فای خود را روی دستگاه می‌بینید، می‌توانید به آدرس آی‌پی روتر خود دسترسی پیدا کنید که البته - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - معمولا ۱۹۲.۱۶۸.۰.۱ است.

این شماره را درون نوار جستجوی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - مرورگر خود وارد کرده و از سایت‌هایی مانند routerpasswords.com برای دسترسی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - به نام کاربری و پسورد پیش فرض روتر خود استفاده کنید.

در صفحه تنظیمات، وارد بخش وای فای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - شوید. در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - این بخش احتمالا می‌توانید پسورد شبکه را ببینید. اگر مالک شبکه رمز اصلی روتر را تغییر داده باشد، نمی‌توانید چنین کاری را انجام دهید. در صورتی که چنین اجازه‌ای به شما داده نشده، با تنظیمات روتر کاری نداشته باشید. حواستان باشد در این صفحه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - با تغییراتی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - که اعمال می‌کنید، - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - شبکه را با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر ملایر استان همدان - مشکل مواجه نکنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادکام نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
من واقعاً بسیار راضی از خدمات شرکت تعمیرچی در شعبه ملایر هستم! تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP من در مدت کوتاهی پس از خرید خراب شده بود و من به شرکت تعمیرچی مراجعه کردم. ایشان با بسیاری از تلاش و حوصله به تعمیر تلویزیون من پرداخته و به راحتی مشکلات را حل کرده‌اند. کیفیت خدماتشان بسیار بالا بوده و من به هیچ وجه متاسف نشده‌ام که این شرکت را برای تعمیرات مشابه به دوستانم توصیه کردم. اگر به دنبال یک خدمت کارآمد و موثر هستید، به شرکت تعمیرچی در ملایر مراجعه کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone