🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16015.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چگونه واترمارک را از تصویر حذف کنیم؟ ۵ راه حل ساده

وجود واترمارک روی تصاویر می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، با این حال می‌توانید آن را حذف کنید. ما در این مطلب ۵ روش حذف واترمارک از عکس را به شما آموزش می‌دهیم. بسیاری از تصاویر در ...

وجود واترمارک روی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - تصاویر می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، با این حال می‌توانید آن را حذف کنید. ما در این مطلب ۵ روش حذف واترمارک از عکس را به شما - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - آموزش می‌دهیم.

بسیاری از تصاویر در بخش‌های مختلف خود دارای واترمارک هستند. شاید این واترمارک در گوشه‌ها قرار گرفته باشد و با برش دادن از شر آن خلاص شوید، اما این احتمال وجود دارد که با برش تصویر، بخش مهمی از آن هم - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - حذف شود. علاوه بر این شاید واترمارک در گوشه‌ها قرار نداشته باشد و برای مثال در وسط تصویر یا بخش‌های مختلفی باشد.

در این مواقع نمی‌توانید به راحتی عکس را برش دهید و باید واترمارک را حذف کنید. برای حذف واترمارک از عکس روش‌های مختلفی وجود دارد که ما می‌خواهیم ۵ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - راه شامل استفاده از فتوشاپ، نرم افزار Pixlr X ،Paint.net ،GIMP و Apowersoft Online Watermark Remover را به شما آموزش دهیم.

حذف واترمارک از عکس با این هدف که آن را به عنوان اثر خود معرفی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - کنید، کار غیراخلاقی و نامناسبی محسوب می‌شود. با این حال دلایل مختلفی برای حذف واترمارک وجود دارد. در ادامه برای آموزش حذف واترمارک از عکس - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - با دیجیاتو همراه باشید.

آموزش حذف واترمارک از عکس در فتوشاپ

فتوشاپ در زمینه حذف واترمارک از تصاویر عملکرد بسیار هوشمندانه‌ای دارد. زمانی که عکس شما در این برنامه باز است، ابزار «Magic Wand» را انتخاب کنید تا به صورت هوشمند کل مناطق مانند حروف یا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - لوگوهای واترمارک را انتخاب کند. شما همچنین می‌توانید از ابزار Pen - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - یا Lasso هم برای انتخاب نواحی مختلف استفاده کنید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان

نشانگر ماوس (کرسر) را روی تمام حروف یا تصاویر بکشید. برای انتخاب چندین المان از واترمارک، همزمان با کلیک روی آن‌ها در سیستم عامل ویندوز، کلید Ctrl و در مک او اس کلید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - Cmd را فشار دهید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان

انتخاب این نواحی و حروف بی‌نقص نیست، بنابراین باید آن را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - اصلاح کنید. برای رفع این مشکل به مسیر Select > Modify > Expand بروید و میزان پیکسل‌های موردنیاز برای افزایش این ناحیه را انتخاب کنید.

از آنجایی که ابزار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - Magic Wand عملکرد مناسبی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - دارد و به خوبی لبه‌های واترمارک را پوشش می‌دهد، در این مثال - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - ما محل انتخاب را ۲ پیکسل تغییر می‌دهیم. با این حال شاید در تصویر شما، این میزان متفاوت باشد. در نهایت برای تایید این میزان تغییر روی گزینه OK کلیک کنید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان

روی گزینه Edit و سپس Fill کلیک کنید. با این کار یک جعبه جدید باز می‌شود و در منوی کشویی Contents، گزینه «Content Aware» را انتخاب کنید. تیک کادر «Color Adaptation» را حتما بردارید. پس از کلیک روی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - گزینه OK، واترمارک عکس تقریبا باید ناپدید شده باشد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان

اگر بخشی از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - واترمارک همچنان روی عکس باقی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - ماند، ابزار «Clone Stamp» را انتخاب کرده و سایز آن را تغییر دهید تا مناسب واترمارک شود.

برای انتخاب نواحی نزدیک واترمارک، کلید Alt یا Option را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - نگه دارید. با اینکار از مناطق نمونه‌برداری می‌شود و هنگامی که روی واترمارک کلیک می‌کنید، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - این ابزار روی این مناطق مهر می‌زند تا واترمارک به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - صورت کامل حذف شود و تصویر تغییری را تجربه نکند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان

حذف واترمارک از عکس در نرم افزار GIMP

ساده‌ترین و البته کندترین راه برای حذف واترمارک، استفاده از ابزار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - «Clone» نرم افزار GIMP است. برای شروع کار برنامه GIMP را باز کرده و ابزار Clone را انتخاب کنید.

این ابزار عملکردی مشابه با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - ابزار Clone Stamp فتوشاپ دارد و شما باید از بخشی از تصویر نمونه‌برداری کنید. این بار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - برای چنین کاری کلید Ctrl یا Cmd را نگه دارید و روی بخش‌هایی از واترمارک که می‌خواهید حذف کنید، کلیک کنید. این فرایند زمانبر است، اما به شما اجازه می‌دهد بسیار دقیق عمل کنید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان

اگر پلاگین «Resynthesizer» این نرم افزار را دانلود کنید، سرعت فرایند حذف واترمارک از عکس با GIMP افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. این پلاگین گزینه‌های ویرایشی مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای نصب این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - پلاگین، فایل‌های موجود در فایل ZIP را استخراج کرده و تمام آن‌ها را درون فولدر پلاگین GIMP کپی کنید. پس از اینکار در نرم افزار GIMP ابزار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - «Free Select» یا «Rectangle Select» را انتخاب کرده و اطراف واترمارک بکشید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان

پس از اینکه واترمارک هایلایت شد، به مسیر Filters > Enhance > Heal selection بروید و میزان «Context sampling width» را تنظیم کنید. برای اینکه از حذف واترمارک - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - مطمئن شوید، اعداد مختلفی را امتحان کنید. روی گزینه OK - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - کلیک کرده و اجازه دهید این پلاگین کار خود را انجام دهد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان

پس از پایان این فرایند که می‌تواند یک دقیقه طول بکشد، از ابزار Clone برای نمونه‌برداری و رفع هرگونه مشکل استفاده کنید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان

حذف واترمارک از عکس در Paint.net

حذف واترمارک با استفاده از «Paint.net» محدودتر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - از دو روش قبلی است. برخلاف فتوشاپ به ابزار هوشمندی دسترسی ندارید و همچنین نمی‌توانید مانند - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - GIMP برای آن یک پلاگین مخصوص دانلود کنید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان

بجای این قابلیت‌ها، شما به ابزار Clone Stamp دسترسی دارید که باید به آن در نوار ابزار دسترسی پیدا کنید. پس از اینکار سایز این ابزار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - را تغییر دهید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان

منطقه نزدیک به واترمارک را انتخاب کرده و کلید Ctrl یا Cmd را نگه دارید تا نمونه‌برداری کنید. حالا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - روی واترمارک کلیک کنید. با اینکار واترمارک باید ناپدید و با نمونه پس زمینه جایگزین شود. نمونه‌برداری و جایگزینی آن با واترمارک را ادامه دهید تا عکس از نظر بافت و نورپردازی مشکلی نداشته باشد.

در برخی تصاویر می‌توانید برای دستیابی به نتیجه بهتر، از ابزار «Blur» استفاده کنید تا از نظر بصری کیفیت آن بهبود پیدا کند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان

حذف واترمارک از عکس با Pixlr X

Pixlr X یک ابزار آنلاین حذف واترمارک است، بنابراین نیازی به دانلود نرم افزار اضافه‌ای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - نخواهید داشت. از آنجایی که با یک ابزار رایگان روبه‌رو هستیم، گزینه‌های زیادی در اختیارمان قرار نمی‌گیرد. در Pixlr X هم باید از ابزار نه چندان سریع Clone Stamp استفاده کنید.

برای اینکار روی گزینه «Retouch» در نوار ابزار کلیک کرده و سپس ابزار Clone Stamp را انتخاب - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - کنید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان

نیازی به تغییر Method نیست و باید همان Patch باشد. اندازه ابزار را تنظیم کنید، به گونه‌ای که مناسب ابعاد واترمارک باشد. برای انتخاب نقطه منبع کلید Ctrl یا Cmd را نگه دارید و سپس برای حذف واترمارک از تصویر، روی آن کلیک کنید.

حذف واترمارک با Apowersoft Online Watermark Remover

Apowersoft دارای یک ابزار آنلاین مبتنی بر وب - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - و همچنین یک اپ حذف واترمارک است. این ابزار بهترین گزینه برای حذف واترمارک از عکس نیست و در نهایت بجای واترمارک یه محل تار به چشم می‌خورد. با وجود این مشکل، استفاده از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - این ابزار ساده است.

زمانی که از اپ دسکتاپ Apowersoft استفاده می‌کنید، Method را روی «AI watermark removal» تنظیم کنید. روی مستطیل کنار کلمه Tools کلیک کنید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان

اطراف واترمارک یک مستطیل بکشید و روی گزینه «Convert» کلیک کنید. کاری به پاپ آپ‌های تبلیغاتی و نسخه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - پرو نداشته باشید و درون فولدر دانلودهای خود به تصویر نهایی که تقریبا فاقد واترمارک است، دسترسی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - پیدا کنید.

نسخه آنلاین Apowersoft عملکرد مشابه با برنامه آن دارد. برای بهترین تجربه کاربری، با مرورگر کروم از آن استفاده کنید چرا که در سایر مرورگرها با مشکلاتی روبه‌رو خواهید شد.

در ابزار آنلاین آن ابتدا عکس خود را آپلود کنید و پس - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - از پردازش، Method را روی Original تنظیم کنید. شما می‌توانید از AI هم استفاده کنید اما همیشه نتیجه خوبی به همراه ندارد.

اطراف واترمارک یک مستطیل بکشید. ابعاد آن را با توجه به سایز واترمارک تنظیم کنید. روی گزینه «Erase» کلیک - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - کنید و منتظر پایان فرایند بمانید. پس از اینکار می‌توانید عکس خود را دانلود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - کنید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان

در این مقاله ۵ روش برای حذف واترمارک.از عکس را معرفی و به شما آموزش - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - دادیم. با توجه به کیفیت نهایی، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. با این حال برای بهترین نتیجه باید از فتوشاپ یا GIMP استفاده کنید. این دو نرم افزار به راحتی و با سرعت مناسب واترمارک را از تصاویر پاک - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نهاوند استان همدان - می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone