🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  2. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16020.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

نتایج بنچمارک: پردازنده M1 ویندوز ۱۰ مجازی را سریع‌تر از سرفیس پرو اجرا می‌کند

امتیاز مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید در پلتفرم گیکبنچ ۵ نشان می‌دهد که پردازنده M1 نسخه مجازی‌سازی شده ویندوز ۱۰ را سریع‌تر از سرفیس پرو ایکس اجرا می‌کند. پیشتر گزارش شد که یک توسعه ...

امتیاز مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید در پلتفرم گیکبنچ ۵ نشان می‌دهد که پردازنده M1 نسخه مجازی‌سازی شده ویندوز ۱۰ را سریع‌تر از سرفیس پرو ایکس اجرا می‌کند.

پیشتر گزارش شد که یک توسعه دهنده توانسته با استفاده از برنامه مجازی‌سازی QEMU نسخه Arm ویندوز ۱۰ را روی مک‌های مجهز به چیپ M1 با موفقیت اجرا کند. او ابزارهای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بهشهر استان مازندران - لازم برای این کار را به طور رایگان منتشر کرده تا توسعه دهندگان دیگر هم بتوانند ویندوز را روی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بهشهر استان مازندران - مک‌های جدید اجرا کرده و مشکلات احتمالی را رفع کنند.

حال - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بهشهر استان مازندران - بنچمارک‌های اولیه از اجرای نسخه Arm ویندوز ۱۰ روی مک‌های جدید منتشر شده که از عملکرد فوق العاده چیپ - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بهشهر استان مازندران - M1 در اجرای سیستم عامل مایکروسافت خبر می‌دهد. همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید، مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید در پلتفرم گیکبنچ ۵ در آزمایش تک هسته‌ای امتیاز ۱۷۳۷ و در آزمایش چند هسته‌ای امتیاز ۷۵۴۹ را ثبت کرده است:

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بهشهر استان مازندران

با اجرای نسخه Arm ویندوز ۱۰ روی مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید با استفاده از ماشین مجازی، امتیاز ۱۲۸۸ در آزمایش تک هسته‌ای و ۵۴۴۹ در آزمایش - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بهشهر استان مازندران - چند هسته‌ای بدست می‌آید. برای مقایسه، سرفیس پرو - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بهشهر استان مازندران - X مایکروسافت حین اجرای این سیستم عامل در آزمایش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بهشهر استان مازندران - به ترتیب امتیاز ۷۹۹ و ۳۰۸۹ را ثبت کرده است:

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بهشهر استان مازندران

عملکرد خیره کننده پردازنده M1 در اجرای ویندوز ۱۰ در حالی رخ می‌دهد که مایکروسافت نسخه رسمی و بهینه سازی شده سیسم عامل خود را برای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بهشهر استان مازندران - مک بوک‌های جدید منتشر نکرده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بهشهر استان مازندران - است، بنابراین انتظار می‌رود با انتشار نسخه رسمی عملکرد مک بوک‌ها در اجرای آن - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر بهشهر استان مازندران - بیشتر هم بشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone