🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18325.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

کروم‌بوک‌های جدید ایسر با پردازنده اسنپدراگون و مدیاتک معرفی شدند

ایسر از پنج مدل لپ‌تاپ جدید با تمرکز بر مراکز آموزشی و دانش‌آموزان رونمایی کرد که از پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM، پوشش مقاوم و قیمت مقرون به صرفه برخوردار هستند. لپ‌تاپ‌های جدید ایسر شامل ...

ایسر از پنج - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - مدل لپ‌تاپ جدید با تمرکز بر مراکز آموزشی و دانش‌آموزان رونمایی کرد که از پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM، پوشش مقاوم و قیمت مقرون به صرفه برخوردار هستند.

لپ‌تاپ‌های جدید ایسر شامل چهار مدل کروم بوک و یک مدل سیستم ویندوزی تبدیل شدنی است. دو مدل از کروم بوک‌ها از نوع تبدیل شدنی مجهز به پردازنده‌های اینتل بوده و از نمایشگر با قابلیت چرخش بهره می‌برند که باعث می‌شود کاربران بتوانند از لپ‌تاپ‌ها به عنوان تبلت استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان

دو مدل کروم بوک دیگر از طراحی سنتی برخوردار هستند و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - با پردازنده‌های مبتنی بر آرم در دسترس کاربران - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - قرار خواهند گرفت. هر چهار لپ‌تاپ جدید ایسر، مجهز به کیبورد بادوام و مقاوم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - در برابر نفوذ آب و مایعات بوده و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - دارای گواهینامه نظامی MIL-STD 810H بوده و محصولاتی بادوام محسوب می‌شوند.

دو مدل کروم بوک تبدیل شدنی «ایسر اسپین 512» و «ایسر اسپین 511» نام دارند که از پردازنده‌های اینتل N4500 و N5100 بهره می‌برند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان

لپ‌تاپ ایسر اسپین 511 از نمایشگر 11.6 اینچی HD و نسبت تصویر 16 به 9 - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - بهره می‌برد. در حالیکه ایسر اسپین 512 مجهز به نمایشگر 12 اینچی +HD و نسبت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - تصویر 3 به 2 - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - است. هر دو مدل با رم 8 گیگابایتی، ظرفیت حافظه 64 - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - گیگابایتی و طول عمر باتری 10 ساعت به بازار عرضه خواهند شد.

نمایشگر دو مدل لپ‌تاپ اسپین - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - 511 و اسپین 512 با پوشش ضد میکروبی مقاوم در برابر خراش در دسترس - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - کاربران قرار خواهند گرفت. در مدل اسپین 512، علاوه بر نمایشگر، کیبورد و تاچ پد نیز از این پوشش بهره می‌برند.

اسپین 512 از اسفند-فروردین‌ماه (‌ماه مارس) با قیمت پایه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - 429.99 دلار و اسپین 511 با شروع قیمت 399.99 دلار به بازار عرضه خواهند شد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان

ایسر در کنار این دو مدل،‌ از کروم‌بوک‌های 511 و 311 نیز با طراحی بادوام رونمایی کرد. کروم بوک 511 با پردازنده اسنپدراگون 7C کوالکام، قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G LTE، طول عمر باتری 20 ساعت با قیمت پایه 399.99 دلار به بازار عرضه می‌شود.

مک بوک 311 - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - با پردازنده مدیاتک MT8183 ، طول عمر باتری 20 ساعت و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - قیمت پایه 299.99 دلار در دسترس کاربران - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - قرار خواهد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - گرفت.

درنهایت ایسر از لپ‌تاپ ویندوزی جدید TravelMate Spin B3 مجهز به کیبورد باداوم نیز رونمایی کرد که از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - پردازنده اینتل پنتیوم سیلور بهره می‌برد و حداکثر طول عمر باتری آن 12 ساعت اعلام شده است.

لپ‌تاپ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - جدید نیز از نمایشگر، کیبورد و تاچ پد با پوشش ضد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مینودشت استان گلستان - میکروبی بهره می‌برد و قرار است فصل دوم سال 2021 با قیمت پایه 329.99 دلار به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone