🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41791.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ 300 میلیون دلار دیگر در صنعت اتومبیل های خودران سرمایه گذاری می کند

به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران، اتومبیل های خودران آینده صنعت خودرو را در دست خواهند داشت و تا کنون کمپانی های بسیاری نیز با توجه به اهمیت موضوع، در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند. ...

به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران، اتومبیل های خودران آینده صنعت خودرو را در دست خواهند داشت و تا کنون کمپانی های بسیاری نیز با توجه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به اهمیت موضوع، در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند.

در این میان برخی شرکت های حوزه الکترونیک مانند سامسونگ نیز وارد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بازار مورد بحث شده و با خودروسازانی مانند فیات-کرایسلر و BMW به توافقاتی دست یافته است.

سامسونگ به تنهایی یک اتومبیل کامل تولید نخواهد کرد

حال کمپانی مورد بحث پس - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از دریافت مجوز ایالت کالیفرنیا برای تست اتومبیل های خودران، از سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری خود در زمینه توسعه سنسورهای هوشمند، بینایی ماشینی، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هوش مصنوعی و امنیت حریم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خصوصی خبر داده و البته اعلام کرده پروژه های مورد اشاره، صرفاً برای شتاب بخشیدن به پیشرفت تکنولوژی خودران انجام شده و سامسونگ قصد ندارد به تنهایی یک اتومبیل کامل تولید کند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

شرکت کره ای برای رسیدن به اهداف خود در زمینه اتومبیل های خودران، یک واحد کسب و کار استراتژیک جدید در شرکت زیرمجموعه «HARMAN» تشکیل داده که در همکاری با تیم ماشین های هوشمند مرکز استراتژی و نوآوری سامسونگ، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سیستم های مربوط به خودروهای متصل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به هم (Connected) را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - توسعه خواهند داد.

لازم به ذکر است که واحد جدید به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رهبری «جان ابسمیر» در توسعه فناوری هایی مانند راهکارهای پردازش ابری، الگوریتم های هوش مصنوعی، کامپیوترهای قدرتمند برای محاسبات پیچیده و حسگرها فعالیت خواهد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - داشت.

گفتنی است سامسونگ پیش از این در زمینه تولید چیپ های پردازشی اتومبیل های خودران و باتری های اتومبیل نیز فعالیت داشته و سرمایه گذاری جدید، در راستای اهداف بلند مدت این شرکت برای بازار خودروهای بدون راننده خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تندیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
یک سوالی دارم دور و بر روستای جوبن رستم‌آباد گیلان سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در روستای جوبن شهر رستم‌آباد گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر شکوفه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دوستان یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone