🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41786.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

استفاده از تکنولوژی در مسیر حذف کاغذ بازی‌های اداری کشور

کاغذ بازی‌های اداری یکی از مشکلات همیشگی ادارات و مراجعه کنندگان آن‌هاست. به‌نظر می‌رسد دولت جدید تدبیری برای این مشکل اندیشیده که آن را به عنوان «سامانه کارپوشه ملی ایرانیان» معرفی‌ می‌کند؛ سامانه‌ای که قرار ...

کاغذ بازی‌های اداری یکی از مشکلات همیشگی ادارات و مراجعه کنندگان آن‌هاست. به‌نظر می‌رسد دولت جدید تدبیری برای این مشکل اندیشیده که آن را به عنوان «سامانه کارپوشه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ملی ایرانیان» معرفی‌ می‌کند؛ سامانه‌ای که قرار است در آن همه شهروندان صاحب یک صفحه فضای مجازی شده و به ارسال درخواست‌های اداری و انجام امورات آن به صورت آنلاین بپردازند.

مصوبه اجرای کارپوشه در جلسه شورای اجرایی سازمان فناوری اطلاعات تصویب شده و اجرایی شدن‌ فاز اول آن با همکاری مشترک سازمان فناوری اطلاعات ایران، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی به زودی آغاز می‌شود.

در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این سامانه هر یک از مردم و کسب و کارها دارای کارپوشه‌ای الکترونیکی تحت عنوان «ایران پوشه» هستند و همه اقلام تحویل گرفتنی الکترونیکی خود شامل اعلان ها و ابلاغیه‌های دولتی و مکاتبات از تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی را به صورت یکپارچه و اختصاصی دریافت کرده و از طریق اینترنت به آنها دسترسی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خواهند داشت.

اجرای این سامانه در راستای دسترسی آزاد به اطلاعات و دولت الکترونیک است

«رضا باقری اصل»، معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات، درباره این طرح به ایسنا می‌گوید: «برای هر شخص ایرانی طبق قانون دسترسی آزاد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به اطلاعات کارپوشه ایجاد کردیم و پایلوت‌هایش را با چند دستگاه اجرا می‌کنیم. پس از تکمیل فرآیندها، اعلام عمومی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خواهیم کرد. مردم نیز ثبت‌نام  کرده و سپس به کارپوشه خود دسترسی پیدا می‌کنند.»

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

قرار است این سامانه به ارائه خدمات در رویدادهای مرتبط با تولد یا وفات، آموزش، سلامت، مالیات، کسب‌وکار، تامین اجتماعی، ثبت مالکیت، تاسیسات شهری، بیمه، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ازدواج، بازنشستگی، مدارک و گواهینامه‌ها بپردازد و منجر به کاهش مراجعه حضوری شهروندان به ادارات و کاهش هزینه‌های اداری کشور شود.

دسترسی آزاد به اطلاعات، لازمه اجرای این طرح است

پیش از اجرای این طرح، با وجود مجهز شدن سازمان‌ها و ادارات به سیستم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اتوماسیون اداری باز هم زمان انجام کارهای اداری وقت زیادی را می‌طلبد ولی در کشور ما برخلاف سایر جوامع، مشکل آنجاست  که پس از ثبت درخواست‌های مختلف در اتوماسیون اداری، برای پیشبرد بهتر کار لازم است خود شخص به صورت حضوری به سازمان مربوطه مراجعه کند.

با راه اندازی سامانه کارپوشه ملی ایرانیان که قرار است در آن امورات شهروندان، کسب‌وکارها و دیگر دستگاه‌های دولتی اعم از حقیقی یا حقوقی و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در سطوح ملی، منطقه‌ای، استانی، شهری و روستایی پیگیری شود، گام دیگری برای رسیدن به یک دولت الکترونیک و الکترونیکی شدن ادارات برداشته می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone