🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41785.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

امکان تغییر رمز عبور به صورت درون برنامه ای در جیمیل اندروید ممکن شد

کاربران جیمیل در اندروید به تازگی قابلیتی را دریافت کرده اند که همیشه سزاوار آن بوده اند. به لطف به روز رسانی اخیر جیمیل، امکانی فراهم شده تا کاربران این سرویس محبوب ایمیل در اندروید ...

کاربران جیمیل در اندروید به تازگی قابلیتی را دریافت کرده اند که همیشه سزاوار آن - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بوده اند. به لطف به روز رسانی اخیر جیمیل، امکانی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فراهم شده تا کاربران این سرویس محبوب ایمیل در اندروید بتوانند مستقیما - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و به طور درون برنامه ای رمز - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عبور خود را تغییر داده و اطلاعات کاربری شان را تغییر بدهند.

با دریافت این به روز رسانی قادر هستید که بدون نیاز به خروج از اپ اطلاعاتی مثل رمز عبور، اطلاعات حساب - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کاربری و تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی تان را تغییر بدهید. قابلیت بسیار ساده ای به نظر می رسد، اما تا پیش از ارائه آن کاربران اندروید مجبور بودند که برای انجام هر کدام از این کارها - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به کلاینت دسکتاپ جیمیل مراجعه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نمایند.

برای دسترسی به این تنظیمات لازم است که جیمیل را به آخرین نسخه ارتقاء داده باشید. بعد از این کار به بخش تنظیمات مراجعه کرده و با انتخاب حساب کاربری، به بخش My Account بروید.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

اینجا قادر به اعمال تغییرات ذکر شده خواهید بود. البته به روز رسانی اخیر جیمیل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فقط به ارائه این گزینه ها محدود نبوده، بلکه تغییراتی در سوایپ را هم در آن مشاهده می کنید.

از این به بعد وقتی روی ایمیلی برای پاکسازی یا آرشیو کردن - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سوایپ می کنید، گزینه جدیدی به نام Undo را هم در انتهای ستون ایمیل مشاهده خواهید کرد که می تواند برای جبران اشتباهات احتمالی بسیار مفید و کارآمد ظاهر شود.

برای دانلود آخرین نسخه جیمیل اندروید - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone