🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41790.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل: برای جلوگیری از سوء استفاده از Face ID، آیفون X خود را بفشارید

شرکت اپل معتقد است سیستم جدید باز کردن قفل در آیفون X تحت عنوان «Face ID» بسیار ایمن تر از اسکنر اثر انگشت «Touch ID» بوده و سرعت و دقت بالاتری نیز دارد. البته بسیاری ...

شرکت اپل معتقد است سیستم جدید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - باز کردن قفل در آیفون X تحت عنوان «Face ID» بسیار ایمن تر از اسکنر اثر انگشت «Touch ID» بوده و سرعت و دقت بالاتری نیز دارد.

البته - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - بسیاری از افراد نیز نگرانی هایی بابت حریم خصوصی و امنیت خود داشته و حتی برخی دیگر با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - توجه به عدم عملکرد صحیح سیستم مورد بحث در روز معرفی، اعتماد چندانی به آن ندارند که البته کمپانی ساکن کوپرتینو در این زمینه توجیهاتی ارائه کرده که قبلاً در دیجیاتو خوانده اید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان

اما یکی از مواردی که در مورد Face ID بسیار مورد بحث بوده، امکان سوء - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - استفاده از آن توسط سارقین و حتی نیروهای امنیتی برای باز کردن قفل صفحه بوده که به راحتی با قرار دادن موبایل در مقابل صورت مالک آن قابل انجام است.

«کریگ فدریگی» - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - مدیر بخش مهندسی نرم افزار اپل در این باره دو راهکار ارائه داده که اولی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - عدم نگاه کردن مستقیم به تلفن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - همراه است؛ چرا که سیستم Face ID چشم ها را نیز به عنوان بخشی از صورت مورد بررسی قرار می دهد که در صورت بسته - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - بودن پلک ها یا نگاه به سمت دیگر، قفل آیفون X باز نخواهد شد.

برای از کار انداختن Face ID باید دکمه های آیفون X را در دو طرف بدنه همزمان فشار دهید

هرچند در موارد خاص ممکن است سارقین یا نیروهای امنیتی مالک تلفن را مجبور به نگاه کردن به آیفون کنند که در این مورد، فدریگی پیشنهاد می کند قبل از تسلیم کردن دستگاه به فرد مقابل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - دکمه های آیفون - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - در دو طرف دستگاه را به صورت همزمان فشرده  نگه دارید؛ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - در این حالت Face ID برای مدتی از کار افتاده و اجازه دسترسی به محتویات - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - موبایل را بدون ارائه پسورد نخواهد داد.

البته هنوز معلوم نیست عملیات مورد اشاره - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - برای چه مدتی سیستم تشخیص چهره آیفون X را از کار می اندازد اما به هر حال یکی از راه حل هاییست - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - که اپل به صورت رسمی ارائه کرده است.

لازم به اشاره است که فدریگی درباره نحوه عملکرد Face ID در صورت استفاده از عینک های آفتابی نیز گفته در برخی موارد که شیشه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - عینک مورد استفاده نور مادون قرمز را از خود - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - عبور دهد، مشکلی برای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردستان استان کردستان - سیستم پیش نخواهد آمد اما ممکن است بعضی عینک ها پرتو مورد بحث را از خود عبور ندهند که به نظر می رسد در این صورت، کاربر باید به فکر عینک جدیدی باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone