🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  2. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  3. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  4. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  5. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19679.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اجازه دولت به وزارت ارتباطات برای برخورد با اپراتورهای متخلف صادر شد

در روزهای اخیر درخواستی از سوی وزارت ارتباطات به دولت مطرح شده بود تا اختیاراتش را در برخورد با اپراتورهای متخلف افزایش دهد. امروز این پیشنهاد به امضای «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور و ...

در روزهای اخیر درخواستی از سوی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان - وزارت ارتباطات - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان - به دولت مطرح شده بود تا اختیاراتش را در برخورد با اپراتورهای متخلف افزایش دهد. امروز این پیشنهاد به امضای «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور و البته به تصویب هیات وزیران رسید.

بر این اساس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) می‌تواند پس از اتمام مهلت ۴۸ ساعته اپراتورها تا سقف یک دهم درصد از درآمد ناخالص سالانه بر اساس آخرین صورت مالی اپراتور، آن را جریمه کند؛ جریمه‌ای که ماهانه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان - از صد میلیارد تومان عبور می‌کند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان

بر اساس تصویر نامه‌ای که در کانال تلگرام خبرگزاری ایسنا منتشر شده، این مصوبه به همراه امضای معاون اول ریاست جمهوری، صبح امروز به نهادهای گوناگون رونوشت شده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان - است. تغییرات اخیر در بسته‌های اینترنت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، و البته تلاش وزارت ارتباطات برای برگرداندن آن‌ها به حالت سابق، در یک ماه اخیر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان - به بحث داغ حوزه تلکام در ایران تبدیل شده است.

در آخرین اظهار نظرها، وزیر ارتباطات روز چهاردهم مرداد ماه، یعنی درست یک روز پیش از برگزاری این جلسه در مصاحبه‌ای با صدا و سیما اعلام کرده بود که  اقدام دو اپراتور در افزایش تعرفه بسته‌های اینترنتی خلاف ضوابط پروانه‌ آنها و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات است و خبر از ارسال طرحی به دولت برای افزایش قدرت رگولاتوری برای کنترل قیمت‌گذاری اپراتورها داده بود. او گفته بود: «ما طرحی را به دولت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان - دادیم که در دستور کار قرار گرفته و بر مبنای آن می‌توانیم اختیارات سازمان تنظیم مقررات را در حیطه برخورد با گرانفروشی افزایش دهیم.»

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان

نکته مهم این مصوبه اینجاست که حالا وزارت ارتباطات می‌تواند در ازای هر روز تاخیر تا سقف یک دهم درصد از درآمد ناخالص سالیانه‌ی اپراتورها، آن‌ها را جریمه کند. این جریمه برای همراه اول - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان - که در بازار بورس فعال است و آمارهای مالی خود را اعلام می‌کند، روزانه بین ۱۷ تا ۱۸ میلیارد تومان خواهد بود اما مشخص نیست درآمدهای سالانه‌ی ایرانسل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان - چقدر است و جریمه‌ی روزانه‌ی این اپراتور چه میزان خواهد بود.

گفتنیست در چند روز گذشته مدیرعامل همراه اول تاکید کرده که اقدام آنها به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان - هیچ‌وجه بر خلاف دستورات رگولاتوری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان - نیست و اعلام کرده بود که جریمه رگولاتوری وجاهت قانونی ندارد. استدلال - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان - همراه اول و ایرانسل این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان - است که بعضی بسته‌ها صرفا از اپلیکیشن‌های این اپراتورها حذف شده‌اند و در سایت‌ آن‌ها، کاربران می‌توانند بسته‌های قدیمی را دوباره تمدید کنند. اما در هر صورت، اکنون با توجه به مجوزی که وزارت ارتباطات از هیات دولت گرفته است، باید دید این بازی حساس بین دو طرف تا کجا ادامه پیدا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان - خواهد کرد و آیا کار به جریمه‌های روزانه‌ی چندین میلیارد تومانی می‌رسد، یا وزارت ارتباطات و ۲ غول بزرگ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشمر استان خراسان - حوزه تلکام ایران، می‌توانند به تفاهم برسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone