تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43041.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اگر به حریم شخصی تان اهمیت می دهید، مراقب اپلیکیشن Dictionary.com باشید

ظاهرا سازنده اپ Dictionary.com با اقدامات جدید خود عزمش را جزم کرده که آن را به فهرست بدترین اپلیکیشن های اندروید اضافه کند. توسعه دهنده این دیکشنری با انتشار یک به روز رسانی هفت مجوز ...

ظاهرا سازنده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - اپ Dictionary.com با اقدامات جدید خود عزمش را جزم کرده که آن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - را به فهرست بدترین اپلیکیشن های اندروید اضافه کند. توسعه دهنده این دیکشنری با انتشار یک به روز رسانی هفت مجوز دسترسی جدید را به اپلیکیشن اضافه کرده که شک و تردید بسیاری از کاربران را برانگیخته است.

این دسترسی های مشکوک توسط یکی از کاربران انجمن های گفتگوی ردیت کشف شده اند. Dictionary.com در آخرین نسخه خود موقعیت جغرافیایی «دقیق» شما را طلب می کند، آیدی و وضعیت موبایل تان را می خواند، اپلیکیشن های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - در حال اجرا را بازیابی کرده و ضمن بررسی اتصالات وای فای با دیوایس های بلوتوث هم جفت می شود؛ دسترسی هایی که برای یک اپلیکیشن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - دیکشنری کمی عجیب و غیر ضروری به نظر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - می رسند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران

سازنده دیکشنری دات کام حتی در اعلام تغییرات صورت گرفته - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - قوانین حریم شخصی اپلیکیشن هم صادقانه عمل نکرده است. با نگاهی به صفحه قوانین استفاده از Dictionary.com  می توان دریافت که تغییرات جدید حریم شخصی (که شامل دسترسی هایی که بالاتر گفتیم می شوند) اولین بار در تاریخ 17 - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - جولای انجام شده اند، یعنی یک هفته پیش از آنکه در اپلیکیشن های موبایل اعمال بشوند.

علیرغم این که تغییرات جدید در گوگل پلی اعلام شده اند، توضیحات زیادی در مورد آن ها در اپ استور اپل نیامده است. نکته دیگر این که شرکت سازنده این اپ دقیقا اعلام نکرده که چرا به چنین دسترسی هایی احتیاج دارد و دقیقا از آن ها چه استفاده ای می کند؟

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران

اپلیکیشن دیکشنری دات کام هیچ قابلیتی که وابسته به موقعیت جغرافیایی کاربر باشد را در خود ندارد. بنابراین درخواست دسترسی به موقعیت دقیق کاربران شکی باقی نگذاشته که قرار است از آن برای اهداف تبلیغاتی استفاده کند.

با این اوصاف اگر نمی خواهید که هنگام استفاده از دیکشنری دیگران به اطلاعات - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - و موقعیت جغرافیایی شما - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - دسترسی داشته باشند، شاید بهتر باشد که به گزینه های امن تری مثل مریام وبستر یا Livio مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone