تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40467.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بازی تقلید؛ فیسبوک یکی دیگر از قابلیت های اسنپچت را به مسنجر خود آورد

به نظر می رسد که فیسبوک یک بار دیگر تحت تاثیر یکی از قابلیت های اسنپچت قرار گرفته و آن را به اپلیکیشن پیام رسان خود آورده است. این بار، چشمان فیسبوک به قابلیت «زنجیره ...

به نظر می رسد که فیسبوک یک بار دیگر تحت تاثیر یکی از قابلیت های اسنپچت قرار گرفته و آن را به اپلیکیشن پیام رسان خود آورده است. این بار، چشمان فیسبوک - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به قابلیت «زنجیره - Streak» اسنپچت دوخته شده که در قالب یک بازی کوچک و سرگرم کننده، کاربران را ترغیب می کند تا اسنپ های بیشتر و بیشتری برای دوستان خود بفرستند و در نتیجه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آن، اموجی خاصی را به نام اشخاص محبوب وی اضافه می کند.

در حال حاضر، فیسبوک برخی از کاربران اپلیکیشن Messenger را انتخاب کرده تا به تست قابلیت مشابه اش بپردازند. درست - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مانند اسنپچت، این قابلیت با نمایش یک اموجی صاعقه، کاربر را ترغیب می کند تا به صحبت با افرادی که برای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دو روز مداوم با آنها چت داشته است ادامه دهد.

تا به این جای کار ظاهراً بسته به نوع ارتباط شما با افراد، اموجی های مختلف به نمایش در نمی آید و بنابراین همه آنها، با اموجی صاعقه مشخص می شوند؛ اما در هر صورت شکی نیست که این قابلیت دقیقاً از اسنپچت برداشته شده است.

این نخستین باری نیست که فیسبوک، مشق شب اسنپچت را کپی می کند و احتمالاً آخرین بار هم نخواهد بود. بعد از افزودن استوری ها و پیام های یک روزه به اینستاگرام و مسنجر، فیسبوک برخی از فیلترهای چهره اسنپت را هم کپی کرده و به اپلیکیشن خود افزوده است. بنابراین قطعاً جای تعجب نخواهد داشت اگر قابلیت Streak راهش را به اینستاگرام هم باز کند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone