🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31832.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از لپ‌تاپ میت‌بوک 14 با پردازنده ویسکی لیک اینتل رونمایی کرد

هواوی دقایقی پیش و در جریان کنفرانس رونمایی از محصولات جدیدش در MWC 2019، از لپ‌تاپ میت‌بوک 14 پرده برداشت. این لپ‌تاپ از منظر قدرت، جایی مابین دو لپ‌تاپ میت‌بوک 13 و میت‌بوک X Pro ...

هواوی دقایقی پیش و در جریان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - کنفرانس رونمایی از محصولات جدیدش - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - در MWC 2019، از لپ‌تاپ میت‌بوک 14 پرده برداشت. این لپ‌تاپ از منظر قدرت، جایی مابین دو لپ‌تاپ میت‌بوک 13 و میت‌بوک X Pro قرار می‌گیرد.

میت‌بوک 14 همانطور که از نامش بر‌می‌آید، مجهز به یک نمایشگر چهارده اینچی QHD است که از رزولوشن 2160x1440 پیکسل بهره می‌برد و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - تراکم پیکسلی آن به 185 پیکسل در اینچ می‌رسد. روشنایی این نمایشگر در بالاترین حالت، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - به 300 نیت می‌رسد و می‌تواند صد درصد طیف رنگی sRGB را با 16.7 میلیون رنگ مجزا پوشش دهد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان

درست مثل لپ‌تاپ‌های میت‌بوک قبلی، در مدل میت‌بوک 14 هم حسگر اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - و درگاه‌های دیوایس شامل یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون/میکروفون، پورت یو اس بی نوع C، یک DisplayPort، دو پورت یو اس بی 2.0 و 3.0 و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - یک خروجی HDMI می‌شوند. همچنین مثل میت‌بوک X Pro، وبکم این لپ‌تاپ زیر دکمه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - F6 تعبیه شده است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان

اما - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - از منظر سخت‌افزاری، لپ‌تاپ جدید هواوی از یک باتری 57.4 واتی بهره می‌برد و پردازنده Core i7-8265U ویسکی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - لیک (یا در صورت تمایل مشتری i5-8565U) نسل هشتم اینتل به عنوان قلب - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - تپنده به آن قدرت می‌دهد. کارت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - گرافیکی این لپ‌تاپ نیز انویدیا GeForce MX250 همراه با دو گیگابایت رم GDDR5 اختصاصی در نظر گرفته شده است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان

میت‌بوک 14 همراه با رم هشت یا 16 گیگابایتی، حافظه اس اس دی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - PCIe به ظرفیت‌های 256 یا 512 گیگابایت و پشتیبانی از استانداردهای ارتباطی بلوتوث 5.0 و چیپ NFC و نرم‌افزار Huawei Share 3.0 به دست مشتریان می‌رسد که مورد آخر می‌تواند در دو ثانیه، قریب به 1000 عکس را به دیوایس‌های تحت پشتیبانی ارسال کند. همچنین فیلتر نور آبی برای محافظت از چشمان در برابر اشعات مضر نمایشگر در قالب قابلیت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - Eye Comfort Mode نیز به شما ارائه خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان

میت‌بوک 14 با قیمتی که هنوز مشخص نیست، ماه می یا ژوئن امسال در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای روانه بازار می‌گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone