🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  3. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12457.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

دستبند هوشمند هواوی بند ۶ با قیمت ۵۳ دلار معرفی شد

دیروز تصاویر و مشخصات نسخه چینی دستبند هوشمند هواوی بند ۶ در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده بود. با این حال، این دستبند تناسب‌ اندام با وجود برخی تغییرات در کشور مالزی معرفی شده و ...

دیروز تصاویر و مشخصات نسخه چینی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - دستبند هوشمند هواوی بند ۶ در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده بود. با این حال، این دستبند تناسب‌ اندام با وجود برخی تغییرات در کشور مالزی معرفی شده و فروش جهانی آن به زودی آغاز خواهد شد.

 قیمت هواوی بند ۶

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردبیل استان اردبیل

برخلاف مدل چینی، مدل جهانی هواوی بند ۶ فقط در سه رنگ سیاه گرافیت، نارنجی و سبز در دسترس خواهد بود و قیمت آن حدود ۵۳ دلار اعلام شده است. دستبند تناسب اندام هواوی از ۴ آوریل (۱۵ فروردین) از طریق فروشگاه اینترنتی هواوی در دسترس مصرف‌کنندگان سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

مشخصات و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - ویژگی‌های هواوی بند ۶

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردبیل استان اردبیل

به نظر می‌رسد که دستبند هواوی بند ۶ در مقایسه با مشخصاتی که پیش از این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - توسط شبکه اجتماعی چینی فاش شده بود، چند تغییر جزئی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - را به همراه داشته باشد. عرضه جهانی این دستبند با یک رنگ کمتر و عدم وجود NFC برای انجام پرداخت‌های همراه و پرداخت‌های مربوط به حمل‌ونقل همراه همراه خواهد بود. همچنین این دستبند هوشمند از یک صفحه نمایش لمسی و رنگی ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۹۴×۳۶۸ پیکسل و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۶۴ درصد بهره می‌برد.

به گفته هواوی فضای نمایشگر نسبت به گذشته حدود ۱۴۸ درصد افزایش پیدا کرده. از نظر طراحی، مانند ساعت هوشمند هواوی واچ فیت، یک کلید فیزیکی در کنار دستبند هواوی بند ۶ قرار گرفته که دستورات متفاوتی از جمله بازگشت به صفحه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - هوم و باز شدن صفحه اپلیکیشن‌ها را اجرا می‌کند. وجود ابعاد ۴۳ در ۲۵.۴ در ۱۰.۹۹ میلی‌متر و وزن بدنه ۱۸ گرمی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردبیل استان اردبیل - نوید یک طراحی دلچسب را برای کاربران می‌دهد. همچنین وجود بلند سیلیکونی باعث می‌شود تا پوشیدن آن در هر شرایط آب و هوایی راحت باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone