🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  2. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  4. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12456.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون SE بعدی با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و پشتیبانی از 5G عرضه می‌شود

به گفته یکی از تحلیلگران به نام «راس یانگ» نسل بعدی آیفون SE که قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود، از همان صفحه نمایش ۴.۷ اینچی نسخه فعلی برخوردار خواهد بود. آیفون SE فعلی که ...

به گفته یکی از تحلیلگران - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لارستان استان فارس - به نام «راس یانگ» نسل بعدی آیفون SE که قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود، از همان صفحه نمایش ۴.۷ اینچی نسخه فعلی برخوردار خواهد بود.

آیفون SE فعلی که در واقع همان آیفون ۸ است از نمایشگر ۴.۷ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لارستان استان فارس - اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۳۳۴×۷۵۰ پیکسل و تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لارستان استان فارس - بهره می‌برد. شایعاتی حاکی از این بود که اپل قصد دارد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لارستان استان فارس - تا پایان سال جاری گوشی آیفون SE پلاس را - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لارستان استان فارس - عرضه کند اما در اوایل ماه جاری «مینگ چی کو» تحلیلگر اپل عنوان کرد که تا سال ۲۰۲۲ گوشی جدیدی از خانواده SE عرضه نخواهد شد.

راس یانگ در حساب توییتر خود علاوه بر این موضوع که مدل بعدی آیفون SE به سبک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لارستان استان فارس - آیفون ۸ از صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی استفاده می‌کند، عنوان کرد که این گوشی ممکن است تنها با استفاده از باند فرکانسی زیر ۶ گیگاهرتز از شبکه 5G پشتیبانی کند. او همچنین اضافه کرد که اپل در سال ۲۰۲۳ ممکن است مدل دیگری را با صفحه‌نمایش ۶.۱ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لارستان استان فارس - اینچی روانه بازار کند که به جای ناچ جلوی صفحه از فناوری Punch Hole (حفره دوربین سلفی) استفاده کند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لارستان استان فارس

پیش از این عنوان شده بود که اپل قصد دارد در گوشی‌های پرچمدارد سال ۲۰۲۲ خود از فناوری Punch Hole استفاده کند، بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که اپل یک سال پس از معرفی مدل‌های جدید آیفون ۱۴ آیفون SE جدید خود را معرفی کند.

تولیدکنندگان گوشی‌های اندروید مدتی است که در طراحی‌های خود از فناوری Punch Hole استفاده می‌کنند تا فضای صفحه‌نمایش خود را به حداکثر رسانده و در عین حال دوربین جلوی گوشی را با فضای اختصاصی در اختیار کاربران قرار دهند.

هرچند احتمالا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لارستان استان فارس - طراحی گوشی‌ آینده آیفون SE در سال ۲۰۲۲ دچار تغییرات اندکی خواهد شد، انتظار می‌رود این گوشی ضمن پشتیبانی از شبکه 5G و فناوری Punch Hole از پردازنده‌های نسل جدید بهره‌مند شود.

یانگ پیش از این سابقه خوبی در ارائه اطلاعات - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لارستان استان فارس - دقیق مربوط به صفحه نمایش داشته است. به عنوان مثال او در سال ۲۰۲۰ برخلاف شایعات ارائه شده، به درستی پیش‌بینی کرد که آیفون ۱۲ فاقد صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز ProMotion خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone