🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  5. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36853.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

این کلون اندرویدی آیفون X، از اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر بهره می برد

متاسفانه یا خوشبختانه، امسال سال بریدگی نمایشگر است و هر از چندگاهی شاهد یک موبایل اندرویدی تازه هستیم که با تقلید از طراحی آیفون X، راه و روش اپل را در پیش می گیرد. کمپانی ...

متاسفانه یا خوشبختانه، امسال سال بریدگی نمایشگر است و هر از چندگاهی شاهد یک موبایل اندرویدی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تازه هستیم که با تقلید از طراحی آیفون X، راه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و روش اپل را در پیش می گیرد. کمپانی چینی Doogee یکی از تازه ترین مقلدین اپل است و اخیراً از موبایلی رونمایی کرده که شباهتی غیرقابل انکار به آیفون پرچمدار اخیر دارد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان

این سنسور در واقع زیر نمایشگر Doogee V تعبیه شده که می تواند مهم ترین تفاوت موبایل چینی با آیفون X یا هر موبایل دیگری باشد. نخستین موبایل مجهز به اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر، چند هفته پیش به بازار آمد اما تکنولوژی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - توسعه یافته از سوی Synaptics در اختیار هرکسی قرار دارد؛ بنابراین باید خودمان را برای بسیاری موبایل مشابه دیگر آغاز کنیم که از این تکنولوژی بهره می گیرند.

تعبیه اثر انگشت در زیر نمایشگر بدین معناست که Doogee V هیچ تکنولوژی مشابهی به Face - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ID ندارد و بریدگی نمایشگر آن تقریباً غیرضروری بوده. این بریدگی اگرچه فضایی کاملاً مشابه به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آیفون X را از نمایشگر اشغال کرده، اما صرفاً از اسپیکر، دوربین سلفی و سنسور نور بهره می برد و هیچ سخت افزار دیگری در آن جای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نگرفته.

تا به این لحظه، اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری یا قیمت گذاری دستگاه در دسترس نیست؛ اما ایوان بلس مدتی پیش اعلام کرد که Doogee V همراه با نمایشگر 6.2 اینچی عرضه می شود. ناگفته نماند که کمپانی چینی قصد دارد تا کمتر از دو هفته دیگر و در روز 27 فوریه، به صورت رسمی از موبایل جدیدش رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone