🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  2. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36852.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

موج جدید اسنشال در راه است؛ موبایل جدیدی معرفی می شود؟

چند ماه پیش اسنشال اعلام کرده در حال ساخت و تولید نسل بعدی موبایلش است که تعمیر پذیری بیشتری نسبت به اسنشال فون اصلی خواهد داشت. حال این شرکت قصد دارد که محصول جدیدی در ...

چند ماه پیش اسنشال اعلام کرده در حال ساخت و تولید نسل بعدی موبایلش است که تعمیر پذیری بیشتری نسبت به اسنشال فون - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اصلی خواهد داشت. حال این شرکت قصد دارد که محصول جدیدی در پنجشنبه، بیست و ششم بهمن ماه، معرفی کند که ممکن است نسل بعدی تلفن‌های هوشمندش باشد.تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

امروز شرکت اسنشال با پست مطلبی در توییتر اعلام کرد موج جدیدی در راه است و در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تاریخ بیست و ششم بهمن ماه خبرهای تازه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ای برای هوادارنش دارد. این شرکت به همراه توییت یاد شده عکسی نیز منتشر نموده که به نوعی یادآور حسگر اثرانگشت تعبیه شده در اسنشال فون اصلی است. این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اتفاق ممکن است به معنی معرفی گجت جدید نبوده و تنها به معرفی رنگ‌های جدیدی از مدل‌ قدیمی‌تر مربوط باشد.

در حال حاضر، اسنشال فون اصلی (با شماره مدل PH-1) تنها در دو رنگ مشکی (Black Moon) و سفید (Pure White) عرضه می‌شود اما از زمان معرفی و عرضه این محصول، کمپانی یاد شده دو رنگ دیگر نیز به نام‌های اقیانوسی (Ocean Depths) و خاکستری (Stellar Gray) را به دامنه‌ی رنگ‌های این گجت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اضافه کرده است.تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

همانطور که گفته شد عکس منتشر شده در توییتر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به حسگر اثر انگشت موبایل فعلی این شرکت شباهت زیادی دارد. اگر بخواهیم دقیقتر اشاره کنیم این عکس به نوعی حاشیه طلایی اسکنر بکار رفته در مدل اقیانوسی اسنشال فون کنونی را به یاد کاربر می‌آورد. هرچند رنگ پس زمینه تصویر منتشر شده رنگی آبی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مایل به فیروزه‌ای داشته و دقیقاً رنگ سبز بخصوص مدل اقیانوسی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را تکرار نمی‌کند. این عدم تطبیق رنگ، کارشناسان را بر این داشته که احتمال رونمایی از نسل بعدی تلفن‌های هوشمند اسنشال را به طور کلی رد نکنند.

البته باید توجه داشت که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - زمان - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - زیادی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از رونمایی نسل قبلی تلفن‌های هوشمند این کمپانی نمی‌گذرد چرا که این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مدل در نهم مرداد ماه امسال معرفی شد که تنها شش - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ماه از آن می‌گذرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone