🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  3. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  4. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36851.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پاسخ های هوشمند را به پیام رسان های بیشتری می آورد

تا امروز، کاربران برای استفاده از پاسخ های هوشمند (Smart Replies) گوگل فقط محدود به پیام رسان های Allo و Android Messages بودند. اما تکلیف اپلیکیشن های دیگر چه می شود؟ آیا کاربران آن ها ...

تا امروز، کاربران برای استفاده از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - پاسخ های هوشمند (Smart Replies) گوگل فقط محدود - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - به پیام رسان های Allo و Android Messages - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - بودند. اما تکلیف اپلیکیشن های دیگر چه می شود؟ آیا کاربران آن ها هم می توانند از این خصوصیت مفید بهره لازم را ببرند؟

پاسخ مثبت است. تیم Area 120 گوگل در جدیدترین پروژه آزمایشی خود به دنبال آن است که پاسخ های هوشمند را به طیف وسیعی از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - پیام رسان های اندرویدی بیاورد. از جمله اپ هایی که گوگل آن ها را هدف گرفته می توان به Hangouts اشاره کرد که البته جزو محصولات خود - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - شرکت به حساب می آید.

با این وجود اپلیکیشن های شخص ثالث دیگری مثل اسکایپ، فیسبوک مسنجر، واتس - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - اپ و توییتر (پیام های دایرکت) هم مد نظر تیم Area 120 گوگل قرار دارند. با آمدن پاسخ های هوشمند به این اپلیکیشن ها کارتان برای دادن پاسخ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - های سریعی مثل «در راه هستم» یا «بعدا با شما صحبت می کنم» به آسانی فشردن یک دکمه خواهد شد.

به گفته گوگل پاسخ های هوشمند بسته به شرایط می توانند تغییر کنند. مثلا اگر موبایل تان را در حالت رانندگی بگذارید، معمولا در واکنش به دریافت یک پیام پاسخ هوشمند «متأسفم الان نمی توانم صحبت کنم» به نمایش در می آید. یا وقتی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - که در مسافرت و مرخصی هستید این پاسخ ها می توانند جلوی مزاحمت همکاران تان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - در ساعات غیر اداری را بگیرند.

گفتنی است که پروژه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - Area - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - 120 هنوز در مراحل اولیه خود به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - سر می برد، اما گوگل می خواهد که در آینده پاسخ های هوشمند را به یکی از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - اجزای جدایی ناپذیر سیستم عامل اندروید تبدیل نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone