تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30069.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اختلال جدید در استوری اینستاگرام

اختلال جدید در اینستاگرام باعث نمایش نوارهای اضافی در تصاویر استوری شده و کاربران را به حدس و گمان های زیادی انداخته است. هزاران نفر از کاربران اپلیکیشن اینستاگرام در سراسر دنیا از نمایش نوارهای ...

اختلال جدید در اینستاگرام باعث نمایش نوارهای اضافی در تصاویر استوری شده و کاربران را به حدس و گمان های زیادی انداخته است.

هزاران نفر از کاربران اپلیکیشن اینستاگرام در سراسر دنیا از نمایش نوارهای متعدد خاکستری در استوری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - هایشان خبر داده اند. این نوارها روی تصاویر عادی فید یا بخش جستجو دیده نشده و تنها به تصاویر ارسال شده در بخش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - استوری سرایت کرده اند. تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندرانمطابق معمول کاربران - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - برای بحث و گفتگو درباره این مشکل به توییتر هجوم برده و دیدگاه های مختلفی را مطرح کردند که نقطه اشتراک آن به هم ریختن تصاویر استوری بود. برخی از این افراد حتی تصور می کرند که این خطوط خاکستری به فیلتر جدید در این اپلیکیشن ارتباط دارند.

از سوی دیگر رواج - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - چالش های متعدد و عجیب در شبکه های اجتماعی باعث شده که برخی این نوارهای ناخواسته را چالش جدید کاربران تلقی کنند. بعید نیست بعضی افراد با همین تصور روی عکس های خود نوار خاکستری نامنظم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - اضافه کرده و آن را به اشتراک گذاشته باشند.

با افزایش حجم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - توییت های کاربران اکانت رسمی اینستاگرام در توییتر با انتشار پیامی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - تاکید کرد که این شرکت از رویداد پیش آمده مطلع است و تمام تلاش خود را برای رفع سریع این مشکل آزار دهنده صورت می دهد. تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران

در حالی که هنوز این اختلال برطرف نشده بود تعداد دیگر از کاربران با مشکل جدیدی مواجه شدند که اجازه تماشای تصاویر استوری را به آنها نمی دهد. این افراد حین تلاش برای باز - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - کردن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - استوری با این پیام مواجه می شدند:

لطفا بعدا تلاش کنید. ما برخی اقدامات و محتواها را برای حفاظت از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - کاربران محدود کرده ایم.

استوری اینستاگرام یکی از محبوبترین قابلیت های این اپلیکیشن است و هرگونه اختلال در آن به نارضایتی تعداد زیادی از کاربران منجر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر جویبار استان مازندران - خواهد شد. این کمپانی هنوز پست جدیدی را در رابطه با رفع مشکل نوارهای خاکستری در توییتر منتشر نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone