🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  5. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19597.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

یوتیوب هزاران کانال وابسته به چین را به دلیل دروغ پراکنی حذف کرد

گوگل از حذف تقریباً ۲۶۰۰ کانال یوتیوب به دلیل دروغ پراکنی در مورد مسائل سیاسی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی خبر داد. گروه تجزیه و تحلیل تهدیدات گوگل موسوم به TAG که با ...

گوگل از حذف تقریباً ۲۶۰۰ کانال یوتیوب به دلیل دروغ پراکنی در مورد مسائل سیاسی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی خبر داد.

گروه - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - تجزیه و تحلیل تهدیدات گوگل موسوم به TAG که با حملات سایبری گروه‌های هک وابسته به دولت‌ها مبارزه می‌کند، اعلام - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - کرد که ۲۶۰۰ کانال یوتیوب را حذف کرده که تقریباً نیمی از آنها در ماه ژوئن حذف شده‌اند.

گوگل می‌گوید اکثر این کانال‌ها محتوای اسپم و غیرسیاسی منتشر می‌کردند و برخی از آنها نیز در مورد اعتراضات مردم آمریکا به مرگ جورج فلوید محتوا تولید می‌کردند. به گفته گوگل بیشتر محتواها به زبان - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - چینی بوده‌اند. به گفته این شرکت یوتیوب نیز ده‌ها کانال منتسب به روسیه را که مطالب سیاسی منتشر می‌کردند حذف کرده است.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر امیرکلا استان مازندران

تقریباً سه ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده و شرکت‌های فناوری به همین دلیل اقدامات امنیتی را افزایش داده‌اند تا از وقوع مشکلاتی که گریبانگیر انتخابات سال ۲۰۱۶ شد جلوگیری کنند. طبق گزارشات، روسیه با سوءاستفاده از پلتفرم‌هایی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - مثل گوگل، فیسبوک و توییتر در انتخابات قبلی آمریکا دخالت کرده و سعی بر تغییر نتیجه داشته است.

حذف کانال‌های چینی از یوتیوب در حالی رخ می‌دهد که تنش میان آمریکا و چین به بالاترین حد رسیده است. رییس جمهور آمریکا هفته گذشته از ممنوعیت تیک تاک به اتهام ارتباط با دولت چین خبر داد. آنطور که گزارش شده مایکروسافت قصد دارد این اپ چینی را تا پایان شهریور ماه خریداری کند.

گوگل و یوتیوب در گذشته به خاطر اقداماتی که به نفع - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - دولت چین انجام داده اند زیر تیغ انتقادات رفته‌اند. یوتیوب اوایل خرداد ماه امسال به دلیل پاک کردن نظراتی که از دولت چین انتقاد می‌کردند، به باد انتقاد گرفته شد. این شرکت مدتی بعد اعلام کرد که نظرات به دلیل خطای هوش مصنوعی پاک شده‌اند.

گوگل دو سال قبل تحت پروژه‌ای مخفی به نام Project - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - Dragonfly قصد داشت نسخه سانسور شده موتور جستجوی خود - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - را در چین راه اندازی کند. پس از اینکه اخبار این پروژه به بیرون درز کرد، کارکنان گوگل و حامیان حقوق بشر به شدت از این شرکت انتقاد کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone