🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12604.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پوستر تبلیغاتی ردمی بوک پرو از نبود یک ویژگی کاربردی خبر می‌دهد

ردمی چند روز دیگر از لپ تاپ ویندوزی جدید خود به نام «ردمی بوک پرو» رونمایی می‌کند. پوستر تبلیغاتی این لپ تاپ منتشر شده که با نگاه به آن می‌توان از نبود یک ویژگی کاربردی ...

ردمی چند روز دیگر از لپ تاپ ویندوزی جدید خود به نام «ردمی بوک پرو» رونمایی می‌کند. پوستر تبلیغاتی این لپ تاپ منتشر شده که با نگاه به آن می‌توان از نبود یک ویژگی کاربردی باخبر شد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، ردمی بوک پرو با شاسی فلزی به نمایش کشیده شده است. به لطف نیمه باز بودن درب لپ تاپ، می‌توان نگاهی هم به صفحه نمایش این محصول انداخت که ظاهراً حاشیه باریکی دارد. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آبیک استان زنجان - پیشتر شاهد عرضه لپ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آبیک استان زنجان - تاپ‌های دیگر با حاشیه نمایشگر بسیار باریک بوده‌ایم، اما ردمی بوک پرو نیز در مقایسه با بسیاری از لپ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آبیک استان زنجان - تاپ‌ها حاشیه باریک تری دارد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آبیک استان زنجان

ردمی در لپ تاپ جدید خود از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آبیک استان زنجان - کیبورد جزیره‌ای استفاده کرده، اما با دقت در تصویر می‌بینیم که ظاهراً خبری از صفحه کلید عددی یا همان - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آبیک استان زنجان - Numeric Keypad نیست که می‌تواند برخی کاربران را از خریدش منصرف کند. البته ممکن است پوستر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آبیک استان زنجان - فوق برای مدل ۱۴ اینچی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آبیک استان زنجان - ردمی بوک پرو باشد، بنابراین شاید مدل ۱۵ اینچ از صفحه کلید عددی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آبیک استان زنجان - برخوردار باشد. یکی دیگر از مواردی که در این پوستر جلب توجه می‌کند، ترک پد است که به نظر ابعاد بزرگی داشته و استفاده از ماوس را راحت‌تر می‌کند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آبیک استان زنجان

بر اساس شایعاتی که پیشتر منتشر شده‌اند، ردمی بوک پرو از پردازنده نسل یازده تایگر لیک H35 اینتل با پردازشگر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آبیک استان زنجان - گرافیکی Iris Xe معرفی خواهد شد. همچنین، - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آبیک استان زنجان - نسخه Core i5 نیز وجود خواهد داشت و هر دو مدل از کارت گرافیک جیفورس MX450 برخوردار خواهند شد. مدل ۱۵ اینچی بدنه آلومینیومی، پورت USB-C و HDMI، وب‌کم و رم ۱۶ گیگابایتی خواهد داشت.

مدل AMD نیز که احتمالاً ردمی بوک پرو 15S نام دارد، با پردازنده Ryzen 5 5600H و Ryzen 7 5800H معرفی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آبیک استان زنجان - می‌شود. ردمی بوک پرو 14S نیز در پلتفرم گیک‌بنچ ظاهر شده که از مجهز شدن این مدل به پردازنده Ryzen 5 5700U خبر می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone