🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  2. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12605.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مانیتور جدید ردمی با پنل ۲۷ اینچی IPS و نرخ نوسازی ۷۵ هرتزی معرفی شد

ردمی پس از گذشت ماه‌ها از معرفی اولین مانیتور خود با نام ردمی 1A حالا از مانیتور جدیدی با اندازه ۲۷ اینچی رونمایی کرده که پنلی از نوع IPS دارد و از رزولوشن 1080p و ...

ردمی پس از گذشت ماه‌ها از معرفی اولین مانیتور خود با نام ردمی 1A حالا از مانیتور جدیدی با اندازه ۲۷ اینچی رونمایی کرده - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان - که پنلی از نوع IPS دارد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان - و از رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی ۷۵ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

مانیتور جدید ردمی صفحه‌ای ۲۷ اینچی از نوع IPS - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان - LCD است که قیمتی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان - ۱۲۳ دلاری دارد، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان - در حالی که ردمی 1A قیمت ۷۷ دلاری داشت. ردمی این مانیتور را از تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) روانه بازار می‌کند. طراحی مانیتور ۲۷ اینچی ردمی از سه طرف دارای کمترین حاشیه است و از عقب نیز بیرون‌زدگی عجیبی ندارد. ضخامت این دستگاه فقط ۷.۵ میلی‌متر اعلام شده است.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان

نمایشگر این محصول از پنلی با وضوح FHD معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی استفاده می‌کند و نرخ نوسازی آن به ۷۵ هرتز می‌رسد. به لطف فناوری IPS، رنگ‌ها واقعی و شفاف‌اند - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان - و میزان انتشار نور از صفحه بالاتر است. ردمی می‌گوید زاویه دید این دستگاه تا ۱۷۸ درجه است.

مانیتور ۲۷ اینچی ردمی نسبت تصویر ۱۶:۹، کنتراست ۱۰۰۰:۱ و پوشش ۱۰۰ درصدی از طیف رنگی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان - sRGB را ارائه می‌کند. این دستگاه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان - همچنین دارای حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت است، و نور آبی کمتری تولید - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان - می‌کند تا کاربران بتوانند برای ساعات طولانی‌تری به آن نگاه کنند. زمان پاسخ‌گویی نیز ۶ میلی‌ثانیه اعلام شده که برای دستگاهی با این قیمت رقم مناسبی به نظر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان - می‌رسد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان

محصول جدید - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان - ردمی را می‌توان در دفاتر کاری یا برای مصارف گیمینگ استفاده کرد. با این حال، با توجه به نرخ نوسازی پایین این مانیتور بعید است که گیمرها استقبال خوبی از این دستگاه داشته باشند.

مانیتور ۲۷ اینچی ردمی دارای استندی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تایباد استان خراسان - است که امکان تنظیم زاویه دستگاه از جهات مختلف را فراهم می‌کند.. این محصول دارای درگاه‌های متنوعی از جمله HDMI، جک هدفون و VGA است. ردمی مانیتور خود را با یک آداپتور برقی خارجی عرضه می‌کند. وزن این دستگاه ۴.۳ کیلوگرم است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone