🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  5. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12608.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

افشای نتایج بنچمارک نسل آینده پردازنده‌های اینتل: عملکرد تک هسته‌ای بالاتر از AMD

فاصله کمی تا عرضه نسل آینده پردازنده‌های اینتل موسوم به «راکت لیک» داریم و حالا نتایج بنچمارک چندین پردازنده نسل یازدهمی این کمپانی در گیک‌بنچ ظاهر شده‌اند که از بهبود چشمگیر عملکرد آن‌ها خبر می‌دهند. نتایج ...

فاصله کمی تا عرضه نسل آینده پردازنده‌های اینتل موسوم به «راکت لیک» داریم و حالا نتایج بنچمارک چندین پردازنده نسل یازدهمی این کمپانی در گیک‌بنچ ظاهر شده‌اند که از بهبود چشمگیر عملکرد آن‌ها خبر می‌دهند.

نتایج بنچمارک‌ها مربوط به ۷ پردازنده دسکتاپ راکت لیک اینتل است که پردازنده‌های سری Core i9 تا Core i5 را شامل می‌شود. تمام این پردازنده‌های روی مادربوردهای سری ۴۰۰ یا ۵۰۰ بررسی شده‌اند.

عملکرد پردازنده‌های Core i9 راکت لیک

پردازنده - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - Core i9-11900K در بخش تک هسته‌ای به بالاترین امتیاز در میان تمام - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - پردازنده‌ها دست پیدا کرده. این تراشه در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱۹۰۵ و ۱۰۹۹۴ را بدست آورده. - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - این پردازنده در مقایسه Core i9-10900K تا ۲۷ درصد سریعتر است.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان

به سراغ پردازنده دیگری از این سری یعنی Core i9-11900KF می‌رویم که در بخش تک و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - امتیازهای ۱۶۸۸ و ۸۵۲۹ شده. برای تست از رم DDR4‌ با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز استفاده شده، بنابراین با پتانسیل واقعی این پردازنده مواجه نیستیم.

نتایج بنچمارک پردازنده‌های - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - Core i7 راکت لیک

پردازنده اینتل Core i7-11700K در این بنچمارک در بخش تک و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱۸۱۰ و ۱۱۳۰۴ را کسب کرده که فوق‌العاده هستند، البته باید بدانید این پردازنده اورکلاک شده و فرکانس آن به ۵.۰ گیگاهرتز رسیده. - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - با توجه به این موضوع توانسته در بخش چند هسته‌ای بالاتر از Core i9-11900K قرار بگیرد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان

پردازنده اینتل Core i7-11700 در بنچمارک گیک‌بنچ عملکرد مناسبی از خود نشان داده و در بخش‌های تک و چند - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - هسته‌ای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - به ترتیب امتیازهای ۱۷۱۸ و ۹۴۴۲ را کسب کرده است.

عملکرد پردازنده‌های Core i5 راکت لیک

پردازنده‌های سری Core i5 که محبوبیت بالایی دارند، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - در مدل‌های متنوعی وارد بازار می‌شوند. پردازنده Core i5-11600K در بخش تک هسته‌ای به امتیاز - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - ۱۶۲۲ و در بخش چند هسته‌ای به امتیاز ۷۰۱۳ دست پیدا کرده. باید دوباره به این موضوع اشاره کنیم که پلتفرم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - مورد آزمایش از رم با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز بهره می‌برد، بنابراین بطور کامل پتانسیل پردازنده‌های راکت لیک را نشان نمی‌دهند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان

پردازنده - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - اینتل Core i5-11500 در بخش تک و چند هسته‌ای به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - ترتیب امتیازهای ۱۵۳۸ و ۷۴۳۴ را کسب - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - کرده و نسخه ضعیفترش یعنی Core i5-11400 توانسته امتیازهای ۱۵۰۰ و ۶۶۶۴ را به نام خود ثبت کند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان

همانطور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، اینتل در بخش تک هسته‌ای به خوبی توانسته در بنچمارک‌های افشا - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - شده پردازنده‌های AMD را شکست دهد. اگرچه پردازنده‌های راکت لیک با لیتوگرافی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - ۱۴ نانومتری توسعه پیدا می‌کنند و مصرف انرژی بالاتری نسبت به رقبای خود دارند، اما توانسته‌اند عملکرد خوبی داشته باشند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان

در بخش چند - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - هسته‌ای AMD با پردازنده رایزن 9 5900X و اختلاف امتیاز چشمگیری در صدر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - جدول به چشم می‌خورد که البته - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر شاندیز استان خراسان - تعداد هسته‌های بالاتری نسبت به نمایندگان اینتل دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone