🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39437.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ربات عظیم الجثه روبومنتیس در CES 2018 معرفی شد

شرکت Motiv Robotics از ربات جدید چهارپایی با نام RoboMantis رونمایی کرد که می تواند هر کاری از کمک رسانی در مواقع بحرانی گرفته تا کار مزرعه را انجام دهد. زمانی که روبومنتیس بازوهای جلویی ...

شرکت Motiv Robotics از ربات جدید چهارپایی با نام RoboMantis رونمایی کرد که می تواند هر کاری از کمک رسانی در مواقع - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بحرانی گرفته تا کار مزرعه را انجام دهد.

زمانی که روبومنتیس بازوهای جلویی خود را بلند کند قد آن از انسان هم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بلند تر می شود و تقریبا اکثر کارها را نیمه خودکار می تواند به انجام برساند. این شرکت همچنین وظیفه ساخت بازوی رباتیک برای ناسا را نیز بر عهده دارد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

این اولین بار است که موتیو این ربات نارنجی رنگ عظیم الجثه را به صورت علنی نمایش می دهد و کریس تایر، مدیرعامل شرکت می گوید - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سرعت حرکت آن ۲۵ تا ۳۰ مایل بر ساعت (تقریبا ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت) است.

در حالی که ربات نمایش داده شده در نمایشگاه فقط یک بازو داشت اما روبومنتیس کاملا قابل شخصی سازی است و می توان بخش هایی به آن افزود یا کاست.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

با وجود چهار پای قوی و امکان وجود دو بازوی چابک، روبومنتیس واقعا یک الهام کامل از دانش بیولوژی است. این ربات - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هم می تواند روی چرخ حرکت کند - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و هم روی چهار پای - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خود.

بسته به میزان مسافتی که ربات قرار است طی کند، چرخ و پاها می توانند گزینه های منطقی تری باشند. هر کدام از بازوها نیز ۶ درجه آزادی دارند که امکانات بسیاری در اختیار آن قرار می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone