🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  5. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12607.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اوپو از شارژر بدون تماس Wireless Air رونمایی کرد [تماشا کنید]

اوپو با انتشار یک تیزر ۳۰ ثانیه‌ای از شارژر بدون تماس خود رونمایی کرد. این فناوری موبایل رول شونده اوپو را به کمک فرآیند رزونانس مغناطیسی از فاصله چند سانتی متری شارژ می‌کند. پس از ...

اوپو با انتشار یک تیزر ۳۰ ثانیه‌ای از شارژر بدون تماس خود رونمایی کرد. این فناوری موبایل رول شونده اوپو را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ملایر استان همدان - به کمک فرآیند رزونانس مغناطیسی از فاصله چند سانتی متری شارژ می‌کند.

پس از معرفی شارژر بدون تماس Mi Air توسط شیائومی و راهکاری مشابه توسط موتورولا در اواخر ماه ژانویه، اوپو نیز با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی، عملکرد شارژر بدون تماس خود را نشان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ملایر استان همدان - داد. همانطور که در ادامه مشاهده می‌شود، این فناوری موبایل مفهومی رول شونده اوپو را از فاصله تقریباً ۳۰ سانتی متری شارژ می‌کند.

اوپو که از این شارژر وایرلس در نمایشگاه MWC شانگهای رونمایی کرده، می‌گوید از فرآیند «رزونانس مغناطیسی» استفاده می‌کند و «فرآیند شارژ بلافاصله پس از قرار گرفتن ابزار الکترونیکی در فاصله چند سانتی پد شارژ شروع می‌شود و کاربران می‌توانند حین شارژ بازی کنند.»

اوپو جزئیات زیادی از این شارژر منتشر نکرده، اما یکی از منابع آگاه دنیای فناوری با نام کاربری Digital Chat Station مدعی شده که این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ملایر استان همدان - محصول با توان ۷.۵ وات دیوایس‌ها را شارژ می‌کند. سازنده انیمیشن زیر را در توییتر منتشر و تأکید کرد که این فناوری موبایل را حتی با تغییر زاویه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ملایر استان همدان - نیز شارژ می‌کند:

یکی از تفاوت‌های راهکار اوپو با شارژر بیسیم شیائومی، میزان پوشش فضا است. Mi Air Charge توانایی شارژر کردن ابزارهای الکترونیکی از فاصله چند متری را دارد، اما فناوری اوپو - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر ملایر استان همدان - دیوایس را فقط با قرارگیری آن در فاصله چند سانتی متری شارژ می‌کند. در هر صورت، این فناوری جالب توجه است و باید منتظر انتشار اخبار بیشتری از آن در آینده باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone