🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  4. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44968.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

با به روز رسانی Google Photos می توانید خودتان را در عکس ها تگ کنید

اپلیکیشن گوگل فوتوز طی هفته های گذشته چندین بار به روز رسانی شده که در هر کدام شاهد اضافه شدن قابلیت های مختلفی بوده ایم. آخرین به روز رسانی این اپ که ساعاتی پیش منتشر ...

اپلیکیشن گوگل فوتوز طی هفته های گذشته چندین بار به روز رسانی شده که در هر کدام شاهد اضافه شدن قابلیت های مختلفی بوده ایم. آخرین به روز رسانی این اپ که ساعاتی پیش منتشر شده هم از این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قاعده مستثنی نیست و باز هم گوگل قابلیت جدیدی به آن اضافه کرده است.

با دریافت آخرین نسخه گوگل فوتوز - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از این پس می توانید خودتان را در تمام عکس هایی که گرفته اید، تگ کنید. به لطف این قابلیت، اگر به فرض مثال خودتان را با کلیدواژه me در یک عکس تگ کرده باشید، می توانید با جستجوی این کلیدواژه در موتور - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جستجوی گوگل تمام عکس هایی که در آن ها حضور دارید را به راحتی بیابید. برای فعالسازی این قابلیت کافیست به منوی تنظیمات اپ، سپس Group similar faces و در نهایت قسمت Choose مراجعه کرده و از اینجا چهره تان را انتخاب و به اپلیکیشن بشناسانید.

به لطف این قابلیت می توانید تمام عکس هایی که در آن ها حضور دارید را به راحتی پیدا کنید.

مضاف بر این کلیه مخاطبین شما وقتی عکسی در کنارتان می گیرند، از گوگل فوتوز پیشنهاد اشتراک گذاری آن با شما - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را دریافت می کنند. البته توجه داشته باشید که این قابلیت جدید تنها در صورتی عمل می کند که آن را از تنظیمات اپلیکیشن فعال کرده باشید.

خوشبختانه اگر صورت اشتباهی را در عکسی تگ کردید، امکان برداشتن تگ هم برایتان وجود دارد. همچنین می توانید ارسال پیشنهاد برای مخاطبین جهت اشتراک گذاری تصاویر با شما را هم غیر فعال کنید. قابلیتی که از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن صحبت کردیم به زودی در اختیار کاربران iOS و اندروید گوگل فوتوز قرار می گیرد، هر چند اکثر کاربران نسخه تحت وب از همین الان به آن دسترسی دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone