🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44955.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

رشد تولید علم کشور به 15.2 درصد رسید

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) عنوان کرده است که در سال 2016 حدود 50 هزار و 236 مدرک توسط کشور ایران در پایگاه مذکور نمایه سازی شده است. این در حالیست که تعداد مدارک ...

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) عنوان کرده است که در سال 2016 حدود 50 هزار و 236 مدرک توسط کشور ایران در پایگاه مذکور نمایه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سازی شده است. این در حالیست که تعداد مدارک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ایندکس شده در سال 2015 برابر با 43 هزار و 620 مورد گزارش شده که خود نشان دهنده رشد 15.2 - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - درصدی کمیت تولید علم در کشور است.

دکتر محمد جواد دهقانی در ادامه اذعان داشت که طبق اطلاعات به دست آمده از طریق پایگاه اسکوپوس، در سال 2016 و در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور به ترتیب دانشگاه های علوم پزشکی تهران، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شهید بهشتی، ایران، شیراز، مشهد، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، جندی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شاپور، مازندران، بقیه الله، همدان و کرمان بیشترین تعداد مقالات - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را در پایگاه مورد اشاره ثبت کرده اند.

وی همچنین بیان کرد:

در بین دانشگاه های جامع کشور به ترتیب دانشگاه های تهران، تربیت مدرس، فردوسی مشهد، شیراز، تبریز، شهید بهشتی، اصفهان، خواجه نصیرالدین طوسی، گیلان، شهید باهنر کرمان، کاشان، ارومیه، رازی، سمنان، بوعلی سینا، شهید چمران اهواز، یزد، مازندران، شهرکرد، زنجان و خوارزمی بیشترین مقالات را در مجلات نمایه شده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در اسکوپوس در سال ۲۰۱۶ میلادی تولید کرده اند.

کمیت تولید علم کشور از مرز 50 هزار عبور کرده است 

سرپرست پایگاه ISC در خصوص دانشگاه های صنعتی کشور هم اعلام کرد که به ترتیب دانشگاه های صنعتی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - امیرکبیر، صنعتی شریف، صنعتی اصفهان، علم و صنعت ایران، صنعتی نوشیروانی بابل و مالک اشتر بیشترین تعداد مقالات را در پایگاه اسکوپوس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و در خلال سال 2016 به ثبت رسانده اند.

دکتر دهقانی در ادامه به بیان آمار و ارقام در مورد دانشگاه های غیر متمرکز پرداخت که طبق آن به ترتیب دانشگاه های آزاد و پیام نور بیشترین میزان کمیت تولید علم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مبتنی بر مجلات نمایه شده در پایگاه استنادی اسکوپوس را به خود اختصاص داده اند.

وی در پایان هم پژوهشگاه دانش های بنیادی، جهاد دانشگاهی و موسسه پاستور ایران را به عنوان مؤسسات پژوهشی با بیشترین تعداد مقاله ایندکس شده در اسکوپوس عنوان کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone