🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44954.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کامپیوترهای همه کاره ایسوس با طراحی چشم نواز و قابلیت هایی متعدد معرفی شدند

ایسوس امروز تازه ترین محصولاتش را با خود به نمایشگاه کامپیوتکس 2017 آورده که در میان آنها دو کامپیوتر همه کاره Vivo AiO V241 و Zen AiO ZN242 خودنمایی می کنند. هر دو محصول مورد ...

ایسوس امروز تازه ترین محصولاتش را با خود به نمایشگاه کامپیوتکس 2017 آورده که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در میان آنها دو کامپیوتر همه کاره Vivo - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - AiO V241 و Zen AiO ZN242 خودنمایی می کنند. هر دو محصول مورد اشاره از فناوری NanoEdge و نمایشگرهای لمسی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با تکنولوژی زاویه دید وسیع بهره برده و حاشیه های فیزیکی اطراف پنل هایشان بسیار ناچیز است.

گفتنی است صفحه نمایش 23.8 اینچی به کار رفته در ایسوس Vivo AiO V241، تصاویری بهبود یافته و زنده را به کمک فناوری های Spendid و Tru2Life نمایش می دهند. علاوه بر آن باید اشاره کرد کمپانی تایوانی از تکنولوژی صوتی SonicMaster به همراه دو اسپیکر استریوی پیشرفته باس - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - رفلکس در این کامپیوتر همه کاره بهره برده که در نتیجه صدایی حجیم و قوی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

لازم به ذکر است Vivo AiO V241 از تازه ترین نسل پردازنده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های Core i5 اینتل و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کارت گرافیک مجزای انویدیا 930MX هم  برخوردار است.

از طرف دیگر کامپیوتر Zen AiO ZN242 هم به یک - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - طراحی مدرن و بسیار زیبا همراه با یک پایه ظریف مجهز - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است. از دیگر قابلیت های آن می توان به دوربین مادون قرمز آن اشاره کرد که به هنگام نیاز از درون بدنه دستگاه خارج شده و از ویندوز Hello مایکروسافت پشتیبانی می کند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

از منظر سخت افزاری هم Zen AiO ZN242 همراه با پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7-7700HQ، حافظه رم 32 گیگابایتی، کارت گرافیک - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مجزای انویدیا GTX 1050 و یک درایو SSD با ظرفیت 512 گیگابایت و یا دیسک سخت با فناوری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - Optane اینتل عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرکا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام شهرک نیلوفر عباس‌آباد مازندران اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در شهرک نیلوفر شهر عباس‌آباد مازندران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone