🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44957.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس از روتر جدید Blue Cave با طراحی مبتکرانه پرده برداشت

روترهای اینترنت عموماً طراحی چندان شگفت انگیزی ندارند و کمتر کسی پیدا می شود که بخواهد آنها را به عنوان دکور منزل مورد استفاده قرار دهد. اما حالا ایسوس با تولید Blue Cave می خواهد چنین ...

روترهای اینترنت عموماً طراحی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چندان شگفت انگیزی ندارند و کمتر کسی پیدا می شود که بخواهد آنها را به عنوان دکور منزل مورد استفاده قرار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دهد. اما - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حالا ایسوس با تولید Blue Cave می خواهد چنین رویه ای را تغییر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دهد.

این روتر وای-فای دوگانه از نوع AC2600 محسوب می شود، محصولی که شرکت سازنده با طراحی ابتکاری آن موفق شده آنتن ها را به بخش بالایی داخل بدنه انتقال دهد. مادربورد دستگاه هم که مبتنی بر فناوری اینتل عمل می کند هم در کف بدنه تعبیه شده و نحوه ی طراحی روتر فضای خالی مناسبی را بین این دو بخش ایجاد می کند.

ایسوس می گوید روتر جدید بدون مشکل قادر است ویدیوهای 4K را استریم کند و فایل های حجیم را بدون تاخیر و کندی به اشتراک گذارد. Blue Cave علاوه بر این به شکل پیش فرض از پلتفرم هوشمند - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - IFTTT هم پشتیبانی می کند.

امنیت شبکه های وایرلس خصوصاً به دلیل گسترش اینترنت اشیاء اهمیت زیادی پیدا کرده و روتر ایسوس هم بر همین اساس به فناوری امنیتی AiProtection مجهز است که توسط Trend Micro توسعه یافته و ابزار شما را از دسترس هکر ها دور - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نگاه می دارد.

این مودم ضمناً مثل محصولات پیشرفته ی اخیر از جمله Google Wifi یک اپلیکیشن موبایل دارد که با استفاده از آن می توانید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - میزان مصرف داده رای روی تلفن هوشمند خود مشاهده کنید، ساعات محدودیت استفاده برای دستگاه تعریف نمایید یا میزان دسترسی اپلیکیشن ها به اینترنت را مشخص کنید.

در پایان گفتنی است که انتظار می رود روتر جدید با قیمت حدود ۱۸۰ دلار به بازار عرضه شود، اما تاریخ دقیق عرضه هنوز اعلام نشده است.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone