🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44970.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آزمایش مقاومت اولین نسل آیفون [تماشا کنید]

تقریباً همه چیز از زمان آیفون ۶ پلاس و ماجرای خم شدن آن شروع شد. این اتفاق سبب شد تا کاربران پیش از خرید موبایل های جدیدی که باریک تر از هر زمان شده بودند، مقاومت ...

تقریباً همه چیز از زمان آیفون ۶ پلاس و ماجرای خم شدن آن شروع شد. این اتفاق سبب شد تا کاربران پیش از خرید موبایل های جدیدی که باریک تر از هر زمان شده بودند، مقاومت آنها را ارزیابی کنند. به همین منظور، کانال های مختلفی در یوتوب یا سایر شبکه های اجتماعی ایجاد شدند که تلاش می کردند مقاومت موبایل های جدید را با آزمایش های مختلف برای کاربران - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به تصویر بکشند و تا حدی آنها را در تصمیم گیری برای خریدشان یاری دهند.

یکی از همین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کانال ها در یوتوب «JerryRigEverything» نام دارد و در ویدیوی اخیر خود، تصمیم گرفته تا به سراغ اولین نسل از آیفون برود.

حالا ۱۰ سال پس از تولدش، اولین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نسخه از آیفون که با نام «آیفون 2G» مشهور است با آزمایش های عجیب کانال یاد شده رو - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به رو شده؛ آزمایش هایی از قبیل تست خراش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - صفحه نمایش، خش پذیری بدنه کلی دستگاه یا تستی دیگر که در آن فندکی روشن به طرف نمایشگر گرفته می شود و ۲۰ ثانیه طول می کشد تا رنگ پیکسل ها تغییر کرده و حرارت، تاثیر خودش را روی صفحه نمایش آیفون بگذارد. با این حال پس از چند ثانیه، رنگ پیکسل ها به شکل اولیه شان بر می گردد.

در نهایت هم تلاش برای خم کردن آیفون 2G صورت می گیرد. پیشنهاد می کنیم نتیجه را در ویدیوی پایین تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone