🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44984.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به طراحی نخستین فروشگاه اپل در سنگاپور؛ ساده، زیبا، لوکس

دو روز پیش از گشایش نخستین خرده فروشی فیزیکی اپل استور در سنگاپور، این کمپانی تصاویری از فروشگاه تازه خود منتشر کرده که طراحی منحصر به فرد آن را به نمایش می گذارند. مسلماً نخستین ...

دو روز پیش از گشایش نخستین خرده فروشی فیزیکی اپل استور در سنگاپور، این کمپانی تصاویری از فروشگاه تازه خود منتشر کرده که طراحی منحصر به فرد آن را به نمایش - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می گذارند. مسلماً نخستین نکته قابل توجه که نبود آن در این فروشگاه به چشم می آید، پله های شیشه ای هستند که همواره نوعی امضا در طراحی اپل استورها به شمار رفته اند.

در عوض، اپل به استفاده از پلکان سنگی روی آورده است که پیش تر در فروشگاه اپل واقع در شهر  نانجینگ چین به چشم خورده اند. نرده های این پلکان هم از دیگر ویژگی های دلربا این فروشگاه به حساب می آید که با ایجاد بریدگی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در داخل دیوار طراحی شده و در کنار پیچش ملایم پلکان، چشمان را به خود می دوزد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

یکی دیگر از ویژگی هایی که به ندرت در فروشگاه های اپل به چشم می خورد اما در این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فروشگاه قرار گرفته، اتاقی مخصوص جلسات خصوصی است. بعضی از استورهای دیگر اپل هم - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چنین اتاقی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دارند و از آن ها برای برگزاری جلسات با صاحبان کار و تجارت یا تاجران استفاده می شود. - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گفتنی است که در روز معرفی نخستین اپل واچ، از این اتاق ها برای برگزاری جلسات خصوصی در رابطه با نسخه ای مخصوص از این پوشیدنی با روکشی از طلا استفاده شد.

در ادامه، تصاویر کامل این استور زیبا در سنگاپور - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قابل مشاهده است.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone