🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44963.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

طرح ایرانسل برای ماه رمضان: 30 دقیقه مکالمه با 150 تومان

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد در رمضان امسال، در ازای پرداخت 150 تومان، 30 دقیقه مکالمه روزانه به مشترکان خود هدیه می‌دهد. در طول جشنواره رمضان، مشترکان ایرانسل در تمامی روزها از امکان دریافت یک ...

روابط - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عمومی ایرانسل اعلام کرد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در رمضان امسال، در ازای پرداخت 150 تومان، 30 دقیقه مکالمه روزانه به مشترکان خود هدیه می‌دهد. در طول جشنواره رمضان، مشترکان ایرانسل در تمامی روزها از امکان دریافت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک بسته مکالمه‌ 30 دقیقه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

ایرانسلی‌ها می‌توانند روزانه با شماره‌گیری کد *4444*1# این بسته را فعال و با پرداخت تنها 150 تومان، 30 دقیقه مکالمه ایرانسلی در تعداد تماس دلخواه دریافت کنند. همچنین به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، بسته ویژه اینترنت دو گیگابایتی با قیمت 5000 تومان در اختیار مشترکان قرار می گیرد.

تمامی مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانند در فاصله - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - روزهای ۶ تا ۱۲ خرداد ۹۶، با شماره‌گیری کد *5# بسته دو گیگابایتی اینترنت همراه پرسرعت ایرانسل را با پرداخت 5000 تومان فعال کنند.

گفتنیست صرف‌نظر از تاریخ فعال‌سازی، مهلت استفاده از این بسته تا روز دوازدهم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خرداد خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره رمضان ایرانسل می توانید به وب‌سایت این اپراتور مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone