🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  4. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44949.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آغاز همکاری ال جی و کوالکام برای استفاده از چیپست اسنپدراگون 845 در جی 7

پیشرفت در دنیای فناوری هیچگاه پایان نخواهد یافت و شرکت ها هر ساله محصولات خود را با سخت افزارهای تازه تر راهی بازار می کنند. در همین رابطه گزارش ها حاکی از آن هستند که ...

پیشرفت در دنیای - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فناوری هیچگاه پایان نخواهد یافت و شرکت ها هر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ساله محصولات خود را با سخت افزارهای تازه تر راهی بازار - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می کنند. در همین رابطه گزارش ها حاکی از آن هستند که کوالکام و ال جی در حال همکاری برای توسعه نسل بعدی چیپ های اسنپدراگون برای استفاده در LG - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - G7  هستند.

خبر مورد اشاره که توسط وبسایت The Investor و به نقل از منابع خبری کره ای به فضای مجازی راه یافته، نشان می دهد که اسنپدراگون 845 با همکاری - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ال جی و کوالکام - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در حال توسعه بوده و با بهره گیری از فناوری 7 نانومتری - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تولید خواهد شد.

اسنپدراگون 845 بر پایه فناوری 7 نانومتری توسعه یافته است

گفتنی است پیش بینی ها حاکی از آن هستند که اسنپدراگون 845 حدوداً 30 درصد از نسل حاضر قدرتمندتر بوده و مسلماً بهره گیری از معماری 7 نانومتری، - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مصرف انرژی آن را نیز کاهش خواهد داد.

لازم به اشاره است پیشتر هم خبرهایی مشابه منتشر شده بود که نشان می داد اسنپدراگون - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 845 هم اکنون در دست ساخت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قرار دارد و قرار است در گلکسی اس 9 سامسونگ از آن بهره گرفته شود.

با وجود آنکه مسائل مورد بحث در حال حاضر تنها در حد شایعه هستند اما مسلماً کوالکام هم اکنون توسعه و ارزیابی نسل بعدی چیپست های خود را در دستور کار قرار داده - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و سامسونگ و ال جی برای بهره مندی از اسنپدراگون 845 در پرچمداران سال آینده خود از همین حالا خیز برداشته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone