🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44952.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Icon Pack Studio؛ ساخت آیکن های جذاب برای سیستم عامل اندروید

همانطور که می دانید برندهای مختلف، اندروید را برای عرضه روی محصولات خود شخصی سازی می کنند. هر کدام از این اندرویدهای شخصی سازی شده هم قالب خاص خود را دارند، اما همین قالب ممکن ...

همانطور که می - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دانید برندهای مختلف، اندروید را برای عرضه روی محصولات خود شخصی سازی می کنند. هر کدام از این اندرویدهای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شخصی سازی شده هم قالب خاص خود را دارند، اما همین قالب ممکن است پس از مدتی دل کاربر را زده و برایش خسته کننده شود.

در رابطه با همین موضوع نصب لانچرهای شخص ثالث و یا آیکن پک های مختلف از جمله اقداماتی هستند که می توانند شما را از این یکنواختی نجات دهند. اما اگر می خواهید آیکن پک مختص به خود را داشته باشید، اپلیکیشن Icon Pack Studio جزو برنامه هایی است که می تواند در این راه به شما کمک کند.

به عبارت دیگر ساخته استودیوی Smart Launcher Team که برنامه های گوناگونی را جهت شخصی سازی محیط اندروید به بازار عرضه کرده، جزو اولین برنامه های - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اندرویدی به شمار می رود که به کاربر اجازه می دهد آیکن پک های اختصاصی ایجاد و با استفاده از ابزار موجود آن ها را به سلیقه خودش شخصی سازی نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

پس از نصب و ورود به این اپلیکیشن از شما خواسته می شود تا اولین آیکن پک خود را با طی مراحلی که پیشروی شما گذاشته شده است ایجاد کنید.

Icon Pack Studio به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کاربر اجازه می دهد آیکن پک های مختص به خود را ایجاد کند.

پس از آن وارد محیط ویرایشگر Icon Pack Studio می شوید و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - توانید آیکن هایی که دوست - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دارید را با استفاده از ابزار موجود بسازید. با استفاده از ویرایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن Icon Pack Studio قادر خواهید بود سایز آیکن ها را تغییر دهید، اشکال مختلف را به آن ها اضافه کنید، موقعیت آن ها را به دلخواه تغییر دهید و برای زیباتر شدن آیکن های مورد نظر نیز جلوه های ویژه ای چون نور، سایه و بافت را به آن ها بیافزایید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

در پایان کافیست آیکن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پک ایجاد شده را با نام دلخواه ذخیره و سپس اقدام به اعمال آن روی تلفن هوشمند اندرویدی تان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کنید. آیکن های ساخته شده توسط اپلیکیشن Icon Pack Studio برای استفاده در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - Smart Launcher طراحی شده اند اما می توان با خروجی گرفتن از نتیجه حاصل آن ها را روی لانچرهای دیگر نیز اعمال کرد.

در حال حاضر لانچرهای مختلفی مانند Nova Launcher ،Action Launcher ،ADW Launcher ،Apex launcher و Holo Launcher قادر هستند آیکن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پک های ساخته شده توسط این ابزار را دریافت کنند. این اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را می توانید به رایگان از پلی استور دریافت کنید، به سلیقه خود آیکن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هایی که دوست دارید را بسازید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

Icon Pack Studio

سازنده: Smart Launcher Team قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19.6 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone