🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44960.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مدل سه بعدی اپل پارک حالا در اپلیکیشن نقشه این شرکت قابل مشاهده است

اپل در آپدیت اخیر خود برای اپلیکیشن «Apple Maps» پوشش بهتری از محوطه ساختمان جدید خود در کوپرتینو را فراهم کرده است. این نرم افزار حالا مدل های سه بعدی از ساختمان های مجموعه «اپل ...

اپل در آپدیت اخیر خود برای اپلیکیشن «Apple Maps» پوشش بهتری از محوطه ساختمان جدید خود در کوپرتینو را فراهم کرده است. این نرم افزار حالا مدل های سه بعدی از ساختمان های مجموعه «اپل پارک» را در خود داشته و مسیرهای ورود و خروج، پیاده رو ها و بسیاری از جزئیات دیگر را برای کاربران نمایش می دهد.

آمفی تئاتر استیو جابز در اپلیکیشن مَپز برچسب اطلاعات مخصوص به خود را دارد؛ اما سایر قسمت ها از جمله دفتر مرکزی (که مانند بشقاب پرنده طراحی شده)، محوطه پارکینگ، سالن تناسب اندام و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ساختمان تحقیق و توسعه فاقد تَگ اطلاعاتی هستند.

اپل نخستین بار اسفند ماه سال - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گذشته تصاویری از مقر جدید خود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را در اپلیکیشن مپز به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کاربران ارائه کرد که این تصاویر هنوز به روز رسانی نشده اند و اپل پارک را در مراحل ساخت و ساز اولیه نشان می دهند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اپل 9000 درخت در مقر جدید خود در کوپرتینو می کارد

اما آخرین عکس ها - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از خانه جدید اپل در کالیفرنیا، شرایط را برای انتقال کارکنان مناسب نشان داده و از هفته گذشته نیز، پیمانکاران در حال انجام آخرین ظریف کاری های بیرونی ساختمان ها هستند؛ ولی مبلمان و تجهیزات داخلی هنوز به این محل منتقل نشده اند. در ضمن بخش اعظم محوطه سازی به پایان رسیده و کارگران در حال اتمام کار کاشتن 9000 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درختی هستند که در نهایت فضای اپل پارک را می پوشانند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

البته برخی کارمندان، مانند کارکنان بخش تحقیق و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توسعه، همین حالا هم به محل کار جدید خود مهاجرت کرده اند و 12 هزار نیروی دیگر نیز در فرآیندی 6 ماهه به مقر جدید اپل نقل مکان خواهند کرد.

پروژه اپل پارک در همکاری با شرکت معماری «فاستر و شرکا» (تحت مدیریت نورمن فاستر، معمار مشهور انگلیسی) طراحی شده و زاده ذهن خلاق بنیانگذار فقید اپل، استیو جابز است.

کل مجموعه در محوطه ای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به مساحت تقریبی 115 هکتار و در محل ساختمان قبلی HP بنا شده و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در طراحی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن به جای بتن و آسفالت، از چمن، گیاهان محلی و ساختمان هایی که از انرژی های نو بهره می برند، استفاده شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone