🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  3. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44973.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

روس ها از اولین رایانه مجهز به پردازنده بومی Elbrus-8S رونمایی کردند

کمپانی «Ruselectronics» متعلق به دولت روسیه به تازگی از نخستین رایانه مجهز به پردازنده اختصاصی تمام روسی «Elbrus-8S» رونمایی کرده است. پردازنده مذکور مجهز به ۸ هسته پردازشی با معماری ۲۸ نانومتری است که در ...

کمپانی «Ruselectronics» متعلق به دولت روسیه به تازگی از نخستین رایانه مجهز به پردازنده اختصاصی تمام روسی «Elbrus-8S» رونمایی کرده است.

پردازنده مذکور مجهز به ۸ هسته پردازشی با معماری ۲۸ نانومتری است که در مقایسه با معماری ۱۴ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نانومتری پردازنده کیبی لیک فعلی اینتل تا حدود زیادی قدیمی به نظر می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رسد.

بر طبق اعلام Ruselectronics، این محصول نسبت به نسل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قبل خود تا ۵ برابر سریع تر بوده کانال های دریافت و ارسال اطلاعات همزمان آن - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - (I/O) تا ۸ برابر بیشتر شده است.

نسخه قبلی این - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پردازنده عملکرد بسیار ضعیفی را از خود بر جای گذاشته بود

محصول قبلی روس ها (Elbrus-4S) که در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد از لحاظ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عملکرد نتایج بسیار ضعیفی را از خود بر جای گذاشت، به نحوی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که برخی منابع معتبر چون نشریه «PC World» آن را با محصولات اواخر دهه ۹۰ کمپانی های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اینتل و AMD مقایسه کردند. حال اما به نظر می رسد که محصول جدید پیشرفت قابل ملاحظه ای را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نسبت به گذشته خود تجربه کرده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

کمپانی روسی مدعیست که Elbrus-8S علاوه بر قدرت بیشتر، برخی قابلیت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های امنیتی اختصاصی را نیز برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد، گرچه توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه نشده.

نخستین رایانه مجهز به این پردازنده تمام روسی «Elbrus 801-PC» نام دارد و از نسخه ای شخصی سازی شده از سیستم عامل لینوکس با عنوان «Elbrus OS» بهره - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خواهد برد که می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تواند اپلیکیشن های مبتنی بر معماری x86 و x86-64 را پشتیبانی کند.

دولت روسیه به جهت ملاحظات امنیتی و ایجاد استقلال اقتصادی و تکنولوژیکی تلاش کرده تا در سال های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اخیر کاربران روسی را تا حد ممکن از محصولات آمریکایی بی نیاز کند. بدین منظور علاوه بر پروژه تولید پردازنده بومی، تلاش شده تا نسخه ای اختصاصی از سیستم عامل Sailfish جایگزین اندروید در موبایل های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مورد استفاده توسط مقامات دولتی و سازمان - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone