🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44967.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

معرفی Picator؛ رباتی برای اعمال افکت های متنوع روی تصاویر

همانطور که پیش تر نیز گفتیم در زمینه ی ویرایش تصاویر تا کنون اپلیکیشن های متعددی عرضه شده اند؛ محصولاتی که هدف اصلی آن ها خلق تصاویر هنری از دل تصاویر شماست. در رابطه با همین ...

همانطور که پیش تر نیز گفتیم در زمینه ی ویرایش تصاویر تا کنون اپلیکیشن های متعددی عرضه شده اند؛ محصولاتی که هدف اصلی آن ها خلق تصاویر هنری از دل تصاویر شماست. در رابطه با همین موضوع ربات قدرتمند Picator می تواند با اعمال افکت های گوناگون روی عکس های ارسالی، جلوه ویژه ای به این تصاویر ببخشد.

با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات Picatorbot@ را برایتان معرفی کنیم. با کمک ربات فوق می توانید افکت های گوناگون را روی تصاویر خود - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اعمال کنید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی Picatorbot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد. بد نیست بدانید که ربات Picator به صورت کامل از زبان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فارسی پشتیبانی می کند. پیش از هرچیزی باید از طریق منوی ربات مذکور گزینه تغییر فیلتر را انتخاب نمایید.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

با انجام این کار 3 دسته بندی متفاوت در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اختیار کاربر قرار می گیرد. دسته بندی اول که به افکت های مختلف اختصاص داده شده، قادر است در مجموع 12 افکت زیبا و متنوع را روی تصاویر ارسالی شما اعمال کند. در رابطه با همین موضوع Picator برای نشان دادن نمونه ی کار خود فیلترهای موجود را روی تصویری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تصادفی اعمال کرده و برایتان می فرستد.

همچنین با انتخاب دسته بندی جذاب تغییر چهره می توانید گرگ نما شوید و یا به یک پاندای دوست داشتنی تبدیل گردید. البته باید بگوییم که این بخش آن چنان که باید خوب عمل نمی کند؛ به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عنوان مثال گزینه هایی چون میکاپ جمجمه و یا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Hear Me Meow بسیار مضحک و خنده دار به نظر می رسند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

دسته بندی سوم نیز که به نقاشی مربوط - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می شود می تواند تصاویر ارسالی شما را به سه روش قلم خودکار، مداد دوربین و گرافیت مداد تغییر داده و برایتان ارسال کند. این گزینه فانتزی که آن را پیش تر نیز در برخی وبسایت های اینترنتی دیده بودیم می تواند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جلوه های خاصی را روی تصاویر ارسالی اعمال نماید.

شاید ربات Picator نسبت به اپلیکیشن های کامل و قدرتمندی که این روزها در فروشگاه های مختلف عرضه می شوند و از طرفداران بی شماری برخوردارند، ابتدایی به نظر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برسد اما در حال حاضر یکی از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مستقیم ترین و ساده ترین راه ها برای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اعمال فیلترهای زیبا روی تصاویر به شمار می رود.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ربات های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone