🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  2. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  5. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44974.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از اولین نمایشگر AMOLED بسط پذیر رونمایی کرد

چند روز پیش سامسونگ دیسپلی تایید نمود که در جریان رویداد SID 2017 لس آنجلس، از نخستین نمایشگر OLED بسط پذیر رونمایی می کند. این کمپانی حالا به قول خود عمل کرده و از نمایشگر ...

چند روز پیش سامسونگ دیسپلی تایید نمود که در جریان رویداد SID 2017 لس آنجلس، از نخستین نمایشگر OLED بسط پذیر رونمایی می کند. این کمپانی حالا به قول خود عمل کرده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و از نمایشگر OLED و امولد 9.1 اینچی بسط پذیری پرده برداری کرده که به کمک تکنولوژی LTPS توسعه یافته است.

تا به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اینجای کار می دانستیم که این نمایشگر جدید می تواند مانند یک بادکنک منبسط و منقبض شود و در عین حال، رزولوشن بالای خود را نیز حفظ کند؛ اما اطلاعات بیشتری درباره آن در دسترس نبود. ظاهراً نمایشگر سامسونگ می تواند به هر دو شکل مقعر (تا سقف 12 میلی متر) و محدب (تا سقف 10 میلی متر) در آید و خمیدگی های پیچیده تر هم میسر هستند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

انعطاف پذیری بی نظیر این پنل ها به خاطر تکنیک الگودهی به آنهاست. محدوده های بسط پذیر، در واقع نقاط حائلی میان پیکسل ها هستند و همین موضوع سبب می شود تا رزولوشن نمایشگر به هنگام انبساط کاهش نیابد.

تا به امروز شنیده ایم که چنین نمایشگرهایی در پوشیدنی ها، صنعت اتومبیل، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا مورد استفاده قرار می گیرند؛ با این همه سامسونگ مدعی شده که احتمالات بی شمار هستند و نمایشگرهایش به هیچ وجه از نظر شکلی که به خود می گیرند محدود نیستند. اما متاسفانه، بعید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است که به این زودی ها، شاهد تولید انبوه تکنولوژی تازه سامسونگ باشیم و احتمالاً باید چند سالی صبر کنیم.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone