🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44983.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

باگی جدید در ویندوزهای ویستا، 7 و 8؛ امکان کرش سیستم عامل توسط هر وبسایتی

مشکلات امنیتی و باگ های نرم افزاری مسائلی هستند که می توانند دید کاربران نسبت به محصولات یک کمپانی را تغییر دهند، از همین رو شرکت ها تمام سعی خود را دارند که بر این ...

مشکلات امنیتی و باگ های نرم افزاری مسائلی هستند که می توانند دید کاربران نسبت به محصولات یک کمپانی را تغییر دهند، از همین رو شرکت ها تمام سعی خود را دارند که بر این مشکلات فائق آیند. اخیراً هم باگی در ویندوزهای مایکروسافت یافته شده که به هر وبسایتی اجازه می دهد تا سیستم های مجهز به ویندوز ویستا، 7 و 8 را به هم بریزد.

وبسایت ها با بهره - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گیری از باگ مذکور می - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توانند مسیر یک فایل تصویری را به گونه ای تعریف کنند که شامل کاراکترهای «$MFT» شود. گفتنی است تگ مورد اشاره برای شناسایی «جدول فایل اصلی» یا «Master File Table» در یک فایل به خصوص روی فایل سیستم های NTFS به کار گرفته می شود.

هر وبسایتی با استفاده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از چهار کاراکتر «$MFT» می تواند برای سیستم عامل های ویندوز ویستا، 7 و یا 8 مشکل ساز شود

از این رو زمانی که مرورگری در ویندوزهای ویستا، 7 یا 8 تلاش کند تا فایل تصویری مورد بحث را دانلود کند، درون یک لوپ قرار گرفته که در نهایت منجر به قفل کردن - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سیستم فایل می شود.

در همین حین عملیات های بعدی سیستم فایل به حالت تعلیق در می آیند تا حلقه به وجود آمده مرتفع شود و همین عامل موجب کاهش قابل ملاحظه سرعت کامپیوتر می شود. پس از بروز مشکل ذکر شده، دسترسی تمام برنامه ها به فایل سیستم با مشکل دچار شده و سرانجام منجر به هنگ، کرش و یا مواجه شدن با صفحه آبی مرگ می شود.

به نظر می رسد مایکروسافت از وجود باگ مورد بحث در سیستم عامل های اشاره شده با خبر است چرا که کامپیوترهای مجهز به  ویندوز 10 نسبت به آن در امان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone