🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44964.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی ARM نسل جدید پردازنده هایش را معرفی کرد؛ یادگیری ماشین در اولویت

کمپانی ARM امروز در جریان نمایشگاه کامپیوتکس تایوان، نسل جدیدی از پردازنده ها و پردازشگرهای گرافیکی خود را معرفی کرد: Cortex-A75 جدیدترین طراحی پردازنده موبایل رده بالاست که به زعم سازنده، 22 درصد ارتقاء عملکرد را ...

کمپانی ARM امروز در جریان نمایشگاه کامپیوتکس تایوان، نسل جدیدی از پردازنده ها و پردازشگرهای گرافیکی خود را معرفی کرد: Cortex-A75 جدیدترین طراحی پردازنده موبایل رده بالاست که به زعم سازنده، 22 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درصد ارتقاء عملکرد را نسبت به نسل قبل یعنی A73 به ارمغان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می آورد؛ Cortex-A55 بهینه ترین طراحی هسته پردازشی میان رده تا به امروز محسوب می شود، و پردازشگر گرافیکی Mali-G72 نیز در مقایسه با G71 تا 25 درصد کارآیی بهتری خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

پردازنده های جدید ARM حوزه AI و یادگیری ماشین را هدف قرار داده اند

البته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - افزایش توان عملیاتی و بهینگی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کارکرد حالتی تکاملی دارد و قابل پیش بینی است، اما این سری از پردازنده های ARM ابعادی انقلابی در حوزه هوش مصنوعی را نیز به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همراه دارند. معماری سخت افزاری معرفی شده، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نخستین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مجموعه پردازشی به شمار می آیند که به صورت ویژه برای رفع چالش های AI و یادگیری ماشین توسعه داده شده اند. از طرف دیگر اجرای وظایف سنگین برای پردازش - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - واقعیت افزوده و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مجازی نیز در نسل جدید معماری ARM به مراتب بهبود یافته است.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

Cortex-A75 و A55 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نخستین CPU های مبتنی بر Dynamiq به شمار می روند. Dynamiq برندیست که برای توصیف طراحی انعطاف پذیر توسط سازندگان چیپست های پردازشی همچون کوالکام استفاده می شود. سابق - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بر این، معماری ARM به سازندگان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اجازه می داد یک خوشه پردازشی قدرتمند (از دسته A7x) و یک خوشه پردازشی کم مصرف (از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خانواده A5x) با تعداد یکسان هسته پردازشگر را تشکیل دهند تا عملیات مختلف را مدیریت نمایند.

Dynamiq به سازندگان چیپست اجازه می دهد هشت هسته پردازشی را با ترکیب دلخواه به کار بگیرند

طبق معماری جدید، دیگر نیازی به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این تقسیم بندی نیست و سازنده می تواند حداکثر هشت CPU را در یک خوشه به دلخواه تعبیه نماید. مثلاً - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می توان هفت هسته A55 کم مصرف و بهینه را در کنار یک A75 قرار داد. در واقع دست سازنده برای تأمین نیاز خود بسیار باز شده می تواند افزایش طول عمر باتری، کاهش هزینه تولید، افزایش قدرت پردازش تک هسته ای، یا هر آنچه نیاز دارد را هدف قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

«جان رانکو» مدیر مارکتینگ ARM معتقد است به لطف معماری و ریزمعماری بهتر و نرم افزار بهینه تر، عملکرد دستگاه های موبایل در حوزه هوش مصنوعی طی سه الی 5 سال آینده تا پنجاه برابر ارتقاء خواهد یافت. طراحی چیپ های جدید که تا 3000 حالت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مختلف را در بر می گیرد، به سازندگان اجازه می دهد با انعطاف پذیری هرچه بیشتر به توسعه سخت افزارهای مرتبط با نیازهای روزافزون حوزه تکنولوژی بپردازند.

معماری Cortex-A55 نسبت به نسل قبلش یعنی A53 بین 10 تا 30 عملکرد بهتری خواهد داشت، یعنی تا 15 درصد بهینگی مصرف انرژی و 18 درصد پردازش تک ریسمانی. Cortex-A75 هم به طور میانگین 22 درصد نسبت به A73 بهبود پیدا کرده و شاهد 16 درصد عملکرد حافظه بهتر، و 34 درصد ارتقاء امتیاز بنچمارک در Geekbench هستیم.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

چیپ Cortex-A75 محصولاتی با نمایشگر بزرگ را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به خوبی پشتیبانی می کند

اندازه چیپ A75 تقریباً 2.5 برابر بزرگ تر از A55 است و هدف اصلی آن، استفاده در زیرساخت ها، صنعت خودرو، و کاربردهای موبایل عنوان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده. البته واقعیت مجازی و افزوده و بازی های سنگین نیز از آن سود خواهند برد. یکی از مهم ترین تغییرات معماری A75 افزایش - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - محدوده توان مصرفی به حداکثر 2 وات است که می تواند تا 30 درصد بهبود عملکرد را در دستگاه هایی با نمایشگر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بزرگ به همراه بیاورد، به خصوص محصولات ویندوزی مبتنی بر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ARM که احتمالاً تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار خواهند شد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

گفتنیست پردازشگر گرافیکی Mali-G72 از 32 هسته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سایه زن (شیدر) برخوردار است و 25 درصد عملکرد بهینه تر را در کنار 20 درصد کارآیی بیشتر ارائه می دهد. این پردازشگر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قابلیت های یادگیری ماشین را نیز بهبود بخشیده و در بنچمارک های ML تا 17 درصد بهتر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از G71 عمل می کند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

کمپانی ARM طراحی معماری های جدیدش یعنی Cortex-A75 و A55 را اواخر سال 2016 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - میلادی در اختیار سازندگان قرار داده و بنابراین آنها چند ماه فرصت داشته اند تا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در مورد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - محصولات بعدی خود تصمیم بگیرند. به گفته ARM بازه زمانی معقول برای مشاهده دستگاه های مبتنی بر این معماری، سه ماهه نخست سال 2018 است، اما با توجه به پدیده ای به نام «چین» شاید زودتر از آن موبایل های مجهز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به نسل جدید معماری پردازشی ARM را در بازار مشاهده کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone