🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44959.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس ZenBook Flip S را معرفی کرد؛ باریک ترین لپ تاپ تبدیل پذیر جهان

کمپانی ایسوس امروز در تایوان و در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از چندین محصول جدید رونمایی کرد که یکی از آنها «ذن بوک فلیپ اس» (ZenBook Flip S) نام دارد و با شماره مدل UX370 ...

کمپانی ایسوس امروز در تایوان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از چندین محصول جدید رونمایی کرد که یکی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از آنها «ذن بوک فلیپ اس» (ZenBook Flip S) نام دارد و با شماره مدل UX370 شناخته می شود. - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این دستگاه به زعم سازنده، باریک ترین لپ تاپ تبدیل پذیر 2-در-1 جهان به شمار می رود.

در واقع ادعای ایسوس را می توان تا حدودی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باور کرد، چون Flip S با 10.9 میلیمتر ضخامت و 1.1 کیلوگرم وزن، از دیگر دستگاه های تبدیل پذیر 13 اینچی بازار ساخت اپل، اچ پی، ایسر و لنوو، باریک تر است. طراحی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ظریف در کنار حاشیه های اندک نمایشگر که شرکت تایوانی آن را «NanoEdge» می نامد، مشخصه های اصلی نسل جدید محصولات آنها به شمار می روند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

ایسوس می گوید برای دستیابی به این ابعاد کوچک، نوعی «فَن پلیمری کریستال مایع» ابداع کرده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که ضخامتش فقط به 0.33 میلیمتر می - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رسد و به خنک سازی سیستم می پردازد. البته مایکروسافت نیز پیشتر از فناوری مشابهی در سیستم خنک کنندگی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سرفس پرو 3 استفاده کرده بود.

لپ تاپ Flip S به صورت پیش فرض از ویندوز 10 اس بهره می برد و برای ورود ایمن به ویندوز از طریق Windows Hello به حسگر اثر انگشت مجهز شده است. در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این دستگاه شاهد پردازنده قدرتمند Core i7-7500 اینتل و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD هستیم که عملکرد بی نقصی را ارائه خواهند داد. فرکانس کاری این پردازنده در حالت توربو بوست به رقم فوق العاده 3.5 گیگاهرتز می رسد.

محصول جدید ایسوس نمایشگر 13.3 اینچی با رزولوشن 4K دارد که حاشیه اطراف آن به 6.11 میلیمتر می رسد. این دستگاه از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می کند، اما هنوز - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مشخص نیست آیا قلم Asus Pen نیز همراه با آن - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عرضه خواهد شد یا خیر. این محصول با قیمت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پایه 1099 دلار از ماه سپتامبر سال - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جاری میلادی (اواخر تابستان) وارد بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone