🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  2. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32362.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تایید هویت دو مرحله ای هم به سادگی هک می شود

در حالی که بسیاری عقیده دارند سیستم تایید هویت دو مرحله ای راهکاری عالی برای جلوگیری از هک سیستم است، نقص های امنیتی آن رفته رفته در حال آشکار شدن است. یکی از کسانی که ...

در حالی که بسیاری عقیده دارند سیستم تایید هویت دو مرحله ای راهکاری عالی برای جلوگیری از هک سیستم است، نقص های امنیتی آن رفته رفته در حال آشکار شدن است.

یکی از کسانی که از طرفداران پر و پا قرص سیستم تایید هویت دو مرحله ای به شمار می رود «کوین میتنیک»، مسئول ارشد هک کمپانی امنیتی KnowBe4 است، حالا اما خود او با انتشار یک ویدئو چگونگی استفاده از این سیستم برای هک حساب کاربری لینکدین را نشان داده است.

این روش - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که از اصول فیشینگ پیروی می کند مستلزم ایمیلی است که بسیار شبیه به سایت اصلی باشد، برای مثال در این سناریو به جای آدرس LinkedIn.com از llnked.com استفاده شده. این روش تا کنون بارها کارایی خود را نشان داده چرا که ساختار مغز انسان اغلب - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - روی کلمات - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ابتدایی و انتهایی تمرکز کرده و به حروف میانی چندان توجهی نمی کند.تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستاندر مرحله بعد کاربر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با کلیک روی لینک موجود در ایمیل وارد سایتی کاملا مشابه با Linkedin اما با دامنه llnked می شود. برخی کاربران هوشیار در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این مرحله متوجه فیشینگ می شوند اما بسیاری دیگر به دام هکرها می افتند.

سایت مذکور به گونه ای طراحی شده که به محض ورود اطلاعات کاربری و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کیک روی Sign in تایید هویت دو مرحله ای فعال شده و کوکی موقتی را برای دسترسی ایمن به سایت ایجاد می کند.

هکر پس از این فرایند می تواند نام کاربری، رمز عبور و کوکی را به سرقت ببرد، هرچند در این مرحله حتی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به نام کاربری و رمز عبور هم نیازی نیست. میتنیک برای ورود به حساب کاربری، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سایت اصلی لینکدین را باز کرده و کوکی موقت را در قسمت ابزارهای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - توسعه دهندگان مرورگر کپی می کند. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بدین ترتیب با رفرش صفحه دسترسی به حساب کاربری فراهم می شود.

هدف میتنیک از انتشار ویدئو نمایش ضعف های تایید هویت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دو مرحله ای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و لزوم توجه به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - معیارهای امنیتی حتی در صورت استفاده از این سیستم است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone