🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22474.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تزریق ماده ضدعفونی کننده برای درمان کرونا؛ توییتر ویدیوهای ترامپ را حذف نمی‌کند

بعد از ظهر پنج شنبه رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری خود در رابطه با ویروس کرونا از تزریق مواد ضدعفونی کننده به بدن برای درمان این ویروس خطرناک سوال کرد. کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز ...

بعد از ظهر پنج - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر ماسال استان گیلان - شنبه رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری خود در رابطه با ویروس کرونا از تزریق مواد ضدعفونی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر ماسال استان گیلان - کننده به بدن برای درمان این ویروس خطرناک - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر ماسال استان گیلان - سوال کرد. کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز مانند همیشه با تمام قوا به تمسخر او پرداخته و ویدیوی نشست وی را بازنشر می‌کنند. توییتر اما عنوان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر ماسال استان گیلان - کرده صحبت‌های دونالد ترامپ، در دسته نشر اخبار غلط کرونا قرار نگرفته و به همین دلیل ویدیوهای وی را حذف نخواهد کرد.

اگر اخبار ویروس کرونا را در چند روز گذشته پیگیری کرده باشید، حتما می‌دانید دونالد ترامپ در نشست خبری خود در رابطه با تزریق مواد ضدعفونی کننده به عنوان درمان بیماری کووید-۱۹ سوال - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر ماسال استان گیلان - کرد. از آن‌جایی که این کار عواقب بسیار خطرناکی دارد، بسیاری گمان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر ماسال استان گیلان - می‌کردند توییتر آن را حذف کند. سخنگوی این شبکه اجتماعی اما عنوان کرده از آن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر ماسال استان گیلان - جایی که سخنان وی به عنوان یک سوال مطرح شده و به صورت علنی کسی را دعوت به تزریق مواد ضدعفونی کننده نکرده، آن را حذف نمی‌کند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر ماسال استان گیلان

توییتر به صراحت عنوان می‌کند که تنها محتوایی را حذف خواهد کرد که در سیاست‌های ضد نشر اخبار جعلی کرونا در این کمپانی، به عنوان یک راه‌حل خطرناک برای سلامتی عموم شناخته شود. در نتیجه ویدیو دونالد ترامپ نیز حذف نمی‌شود. البته - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر ماسال استان گیلان - این شبکه اجتماعی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر ماسال استان گیلان - محبوب هشتگ‌های مربوط به تزریق مواد ضدعفونی کننده را غیرفعال کرده است.

حساب رسمی ارتباطات - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر ماسال استان گیلان - توییتر در توییتی عنوان کرد «اگر توییت‌‌ها یا تِرِندها مردم را دعوت به انجام کاری کنند که منجر به در خطر افتادن سلامتی آن‌ها شود، آن را حذف - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر ماسال استان گیلان - می‌کنیم. ما نمی‌خواهیم هر توییتی که اطلاعات ناقص در رابطه با کووید-۱۹ دارد حذف کنیم. به عنوان یک شبکه اجتماعی آزاد، نمی‌توان در این ابعاد چنین مباحثی را محدود کرد.»

در نهایت گفتنی است که برای دریافت اطلاعات پیرامون ویروس کرونا، تنها به منابع موثق اعتماد کنید و هر دستورالعملی که از سوی مراجع غیر مرتبط منتشر شده را نادیده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر ماسال استان گیلان - بگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone