🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  3. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12509.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ZTE از گوشی‌های میان‌رده سری S30 با پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی کرد

شرکت ZTE سه گوشی هوشمند میان‌رده از سری S30 را معرفی کرد که از در کنار پشتیبانی از شبکه 5G، به نمایشگر باکیفیت و دوربین قدرتمند مجهز شده‌اند و از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی ...

شرکت ZTE سه گوشی هوشمند میان‌رده از سری S30 را معرفی کرد که از در کنار پشتیبانی از شبکه 5G، به نمایشگر باکیفیت و دوربین قدرتمند مجهز شده‌اند و از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کنند.

این گوشی هوشمند در مقایسه با محصولات دیگر قدرت بالاتری دارد و قدرتش را چیپ اسنپدراگون 768G تامین می‌کند. این دستگاه بطور استاندارد به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از رابط کاربری MyOS 11 مبتنی بر اندروید - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - ۱۱ بهره می‌برد. این نرم افزار در تمام گوشی‌های سری S30 - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - مورد استفاده قرار گرفته است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان

گوشی ZTE S30 پرو به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - فول اچ دی پلاس، نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز با نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز مجهز شده که از +HDR10 پشتیبانی می‌کند و بطور ۱۰۰ درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. حداکثر روشنایی این پنل به ۸۰۰ نیت می‌رسد و سنسور اثر انگشت زیر آن قرار دارد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان

ZTE برای این گوشی هوشمندش یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی درنظر گرفته. در مرکز بخش بالایی نمایشگر یک حفره به چشم می‌خورد که دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از هوش مصنوعی اسنپدراگون را میزبانی می‌کند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار گرفته که قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است. این محصول همچنین از دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - دید ۱۲۰ درجه و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - عمق بهره می‌برد. این دستگاه از سه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - روز دیگر تنها در یک نسخه با قیمت ۴۶۰ دلار روانه بازار چین می‌شود.

ZTE S30

این گوشی هوشمند شباهت زیادی به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - مدل پرو دارد، با این حال مشخصات فنی آن ضعیف‌تر است و با قیمت کمتری فروخته می‌شود. دسترسی به شبکه 5G به لطف چیپ دیمنسیتی ۷۲۰ صورت می‌گیرد و در نسخه پایه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان

در جلوی گوشی ZTE S30 نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز قرار دارد. نرخ نمونه‌برداری لمسی این پنل به ۲۴۰ هرتز می‌رسد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان

این دستگاه به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی مجهز شده و روی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - پنل پشتی آن دوربین اصلی چهارگانه به چشم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - می‌خورد. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است که در کنار آن دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق قرار دارد. کاربران - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - با این گوشی هوشمند می‌توانند ویدیوهای 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه بگیرند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان

گوشی ZTE S30 از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - می‌برد و در نسخه پایه با قیمت ۳۳۵ دلار به فروش می‌رسد. اگر کاربران به دنبال خرید این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باشند، باید ۳۰ دلار هزینه بیشتری بپردازند.

ZTE S30 SE

در پایان به سراغ ارزان‌ترین گوشی سری S30 می‌رویم که از چیپ ۷ نانومتری دیمنسیتی ۷۰۰ با مودم 5G بهره می‌برد. این گوشی هوشمند ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان

ZTE S30 SE - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - هم نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد، اما دیگر در آن خبری از رفرش ریت بالا نیست. سنسور اثر انگشت آن مانند مدل استاندارد روی فریم قرار گرفته است.

با وجود چنین کمبودهایی، این گوشی میان‌رده یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی دارد و از شارژ معکوس هم پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان

روی پنل پشتی این محصول دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که می‌تواند ویدیوهای 1080p ضبط کند. گوشی ZTE S30 SE همچنین دوربین ماکرو - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رودسر استان گیلان - ۵ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد و کاربران برای ثبت تصاویر سلفی هم باید از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده کنند.

این دستگاه سه روز دیگر با قیمت ۲۶۰ دلار وارد بازار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر روناک نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر احیانا نمایندگی شما آیا چافجیر رودسر خدمات داره
پاسخ: بله در چافجیر شهر رودسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر وندا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
واو! خدمات شرکت الو در تعمیر تلویزیون توشیبا 32LL3C63DAY برای مشتریان در شهر رودسر، منطقه روستای کورچه پشت، به واقع بی نظیر است. مشتریان این خدمات را به شدت تحسین می‌کنند و رضایت کاملی از این خدمات دارند. این شرکت حرفه‌ای و با تجربه، اولویت بازار خود را برای داشتن مشتریان رضایتمند قرار می‌دهد. به همه توصیه می‌شود که با خیال راحت به این شرکت اعتماد کنند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone