🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12514.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می لپ‌تاپ پرو با پردازنده نسل یازدهم اینتل معرفی شد

شیائومی در روز دوم مراسم Mega Launch از لپ‌تاپ حرفه‌ای و قدرتمندی به نام می لپ‌تاپ پرو رونمایی کرد. این دستگاه در دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و رایزن ...

شیائومی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - در روز دوم مراسم Mega Launch از لپ‌تاپ حرفه‌ای و قدرتمندی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - به نام می لپ‌تاپ پرو رونمایی کرد. این دستگاه در دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و رایزن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - AMD و نمایشگرهای OLED و LCD وارد بازار می‌شود.

لپ‌تاپ جدید شیائومی بدنه‌ای بسیار ظریف از جنس آلومینیوم سری ۶ با ضخامت ۱۵.۹ میلی‌متری دارد و در دو رنگ خاکستری و سفید به بازار می‌آید. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - مدل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - ۱۵ اینچی این محصول از پنل E4 OLED با رزولوشن 3.5K و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیتی استفاده می‌کند. این پنل همان پنلی است - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - که در گوشی‌های پرچمدار شیائومی به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - کار گرفته می‌شود.

تراکم پیکسل‌های صفحه نمایش می لپ‌تاپ پرو به ۲۶۱ پیکسل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - بر هر اینچ می‌رسد و رنگ‌های بسیار دقیقی را به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - نمایش می‌گذارد. نسبت صفحه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - بدنه این دستگاه ۹۳ درصد و نسبت تصویر آن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - ۱۶:۱۰ است. شیائومی روی این لپ‌تاپ سنسوری قرار داده که با تشخیص نور می‌تواند میزان روشنایی نمایشگر را به‌طور خودکار تنظیم کند. نمایشگر این لپ‌تاپ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - ۱۰ بیتی است و طیف رنگی DCI-P3 را به‌طور ۱۰۰ درصدی پوشش می‌دهد. شیائومی برای محافظت از این صفحه روی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - آن پوشش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - محافظ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - گوریلا گلس را قرار داده است.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان

می لپ‌تاپ پرو ۱۵ اینچی با پردازنده نسل یازدهم اینتل به بازار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - می‌آید. گرافیک این دستگاه انویدیا جی‌فورس MX450 با - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - حافظه ۲ گیگابایتی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - است. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - می‌لپ‌تاپ پرو با دو فن خنک نگه داشته می‌شود و گواهی پلتفرم اینتل Evo را دریافت کرده است. شیائومی روی این لپ‌تاپ قابلیت‌هایی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - مثل وای‌فای ۶، شارژ سریع ۱۰۰ واتی و باتری ۶۶ وات ساعتی را ارائه می‌کند.

می لپ‌تاپ پرو برای احراز - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - هویت از حسگر اثر انگشتی بهره می‌برد که زیر دکمه پاور تعبیه شده است. لپ‌تاپ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - جدید - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - شیائومی در مدل پایه با پردازنده اینتل Core i5 به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD با قیمت معادل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - ۹۸۸ دلار و در مدل اینتل Core i7 به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - حافظه داخلی SSD با قیمت ۱۲۱۵ دلار به بازار می‌آید. این مدل نسخه‌ای با پردازنده AMD هم دارد که از چیپ رایزن 5000H استفاده می‌کند و در ماه مه به بازار می‌آید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان

اگر به دنبال دستگاه سبک‌تری هستید، شیائومی برای شما می لپ‌تاپ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - پرو ۱۴ اینچی را تولید کرده که نمایشگری از نوع LCD با رزولوشن 2.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. نسبت تصویر این صفحه ۱۶:۱۰ و دقت رنگی آن دلتا E=1.5 است، ولی در این نمایشگر خبری از HDR نیست.

این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - مدل با پردازنده نسل یازدهم اینتل و گرافیک جی‌فورس MX450 به بازار می‌آید. باتری ۵۶ وات ساعتی این دستگاه از شارژ سریع - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. می لپ‌تاپ پرو ۱۴ اینچی فقط یک پورت تاندربولت ۴ دارد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - ولی به سیستم ارتباطی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - وای‌فای ۶ مجهز - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - شده است.

شیائومی مدل ۱۴ اینچی لپ‌تاپ جدید خود را در مدل پایه با پردازنده Core i5 با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD با قیمت ۸۰۵ دلار و مدل Core i7 را با همین مقدار رم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - و حافظه با قیمت ۱۰۶۶ دلار به بازار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رشت استان گیلان - می‌فرستد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone